Yeni Call of Duty'nin İsmi, Call of Duty: Modern Warfare Olacak

No Russian bölümünden esinlenilmiş bir hikaye bizi bekliyor

Call of Duty 2019'un duyurulmasına artık günler kaldı. Eurogamer'ın haberine göre oyunun 30 Mayıs günü duyurulması planlanıyor ama bu tarih yaklaştıkça sızıntıların da sayısı ve sıklığı artacak. Bu sızıntıların en önemlisi de oyunun ismine dair olsa gerek ve öğrendiğimiz kadarıyla yeni oyunun ismi yalnızca Call of Duty: Modern Warfare olacak, içinde herhangi bir sayı yok yani.

Dahası, bu yeni oyunun Modern Warfare 2'deki ünlü (daha doğrusu kötü şöhretli mi desek) No Russian bölümünden esinlenilmiş derecede karanlık bir havası olacağı söyleniyor.


Şimdiye kadar bu yeni oyunun isminin Modern Warfare 4 olacağı düşünülüyordu ancak ünlü Call of Duty yayıncılarından LongSensation attığı bir tweet ile "Call of Duty 2019'un ismi Call of Duty: Modern Warfare. Şaka yapmıyorum" dedi. Bu tweetin hemen ardından da haber farklı kaynaklardan da teyit edildi ama yine de resmi duyuru yapılmadığını da unutmamak lazım.

> Call of Duty Tarihinin En Destansı 10 Görevi!

Kotaku, bu oyunla Modern Warfare serisine 'soft reboot' atılacağını söylüyor ve oyun bir CoD geleneği olarak sonbahar aylarında karşımızda olacakmış. "Modern Warfare 2'de oyuncuların sivil halka ateş açtığı, tartışmalar yaratan No Russian görevinden esinlenen gerçek ve rahatsız edici duygulara odaklanacak" deniyor oyun için.

No Russian bölümü, bugün bile oyun dünyasının en tartışmaları bölümlerinden biri olarak gösteriliyor.

"Remember, no Russian."

 

 
Başa dön
YORUMLAR
Ghost AssassiN
25 Mayıs 2019 16:54

Vay bee, demek CoD MW'yi göreceğiz yakında, e Splinter Cell de çıkar artık değil mi? Dikkat ederseniz Prince of Persia ya da HL3 falan demedim, Splinter Cell dedim, lütfen! [E3'te duyuruluacak biliyorum :')]

DanteXE
25 Mayıs 2019 00:10

Soft reboot, reboot demek değil lan. Herkes reboot diyip durmuş. Oyun Modern Wafare'ın devamı/ aynı senaryo olacak ama bambaşka bir yerde, ve karakterlerle olacağından eski oyunla içiçe bir şey olmayacak. Belki Ghost anlatılır ve onu üçleme yaparlar. Soap falan kısmına bağlamadan. Böyle bir şey soft reboottan kasıt.

DanteXE
25 Mayıs 2019 00:10

Soft reboot, reboot demek değil lan. Herkes reboot diyip durmuş. Oyun Modern Wafare'ın devamı/ aynı senaryo olacak ama bambaşka bir yerde, ve karakterlerle olacağından eski oyunla içiçe bir şey olmayacak. Belki Ghost anlatılır ve onu üçleme yaparlar. Soap falan kısmına bağlamadan. Böyle bir şey soft reboottan kasıt.

DanteXE
25 Mayıs 2019 00:10

Soft reboot, reboot demek değil lan. Herkes reboot diyip durmuş. Oyun Modern Wafare'ın devamı/ aynı senaryo olacak ama bambaşka bir yerde, ve karakterlerle olacağından eski oyunla içiçe bir şey olmayacak. Belki Ghost anlatılır ve onu üçleme yaparlar. Soap falan kısmına bağlamadan. Böyle bir şey soft reboottan kasıt.

BarisKayatekin
25 Mayıs 2019 00:02

Soft Reboot ha. İnşallah bunun hakkını verirler. Soft reboot olduğuna göre serinin geçmişinde olanlar yani Mctavish ve CPT Price ile yaşadıklarımız yok sayılmayacak ama ya çok sonrasında geçicek ya da seri mekaniksel olarak kendini yenileyecek(bu düşük ihtimal). Soft Reboot'u örneklendirme üzerinden anlatayım size. Mesela God of War (2018) da bir soft reboottur.Geçmişini yok saymaz, God of war 3ün devamıdır, ve bunun kanıtlarını oyun size gerek flashbacklerle gerek hikayesiyle vermektedir ve bizzat Cory Barlog ta bunu açıklamıştır (Oyuncuların bu oyuna ısrarla God of war 4 demesinin sebebi de budur yani geçmişini yok saymaması). Reboot olarak lanse edilmesinin sebebi ise oyunun mekaniksel ve yapı olarak ve mitolojik olarak tamamen yenilenmesiydi. Yani kısacası Soft Reboot önceki oyunları yok saymayan, aynı evrende geçen fakat bir çok açıdan tamamen yenilenmiş bir versiyondur. İşte yeni Modern Warfare da eski seriyle aynı evrende geçicek, geçmişini yok saymıyacak ama bir çok açıdan (belki yıl belki karakterler belki de mekaniksel açıdan) tamamen farklı olucak demektir. Umarım Soft Reboot'un hakkını verirler ama umarım salak salak çift zıplamadır, gelecek temasıdır falandır filandır kullanmazlar. Ve EFSANEVİ BİR SENARYO BARINDIRMICAKSA BU İSİMLE SAKIN ÇIKMASIN.... Captain Price'a selam olsun

Mitsukuni
24 Mayıs 2019 23:59

Üçlemeyi tek oyun yapsalar belki bir anlamı olur.

Aztek
24 Mayıs 2019 23:45

İlk oyunun remasteredı var zaten ve reboot gerektiren bir oyun kesinlikle değil. 2'de gayet enfes, yapacaklarsa 3 ve sonrasını yeniden yapsınlar, para için aynı şeyi baştan yapmasınlar yav, ne açgözlü herifler.

DanteXE
Aztek
25 Mayıs 2019 00:08

Ulan okuduğunu da mı anlamıyorsun

Akcan
DanteXE
26 Mayıs 2019 14:42

kahkaha attım :D

0

SpazJR61
24 Mayıs 2019 23:03

Umarım bir reboot olur. Bir devam oyunu yapmak gereksiz bence Çünkü modern warfare 3 serinin son oyunuydu

gespensterpanzer
24 Mayıs 2019 22:18

Buraya fotoğraf atılsa güzel olurmuş.COD MW tamam, sırada HL3 ve MTW3 var!

Decypher
gespensterpanzer
24 Mayıs 2019 23:45

Gözümde canlandı fotoğraf :)


dunkelf
24 Mayıs 2019 21:14

ulan keşke makarov reyizi canlandırsak

Parolamı Unuttum