Serinin geçmişine detaylı bir bakış
Devamını okuCall Of Duty serisinin yeni oyunu Infinite Warfare’in ilk videosunun yayınlanmasının ardından serinin hayranlarının büyük bir bölümü âdeta kazan kaldırdı. Gördüklerinden hiç de memnun kalmayan oyuncuların hedefindeyse uzay teması var ve bu tepkilerini oyununun Youtube’daki videosunu beğenmeyerek göstermekten de geri kalmıyorlar.
An itibariyle 9 milyondan fazla kez izlenen videonun aldığı “Beğenmedim” oyu, beğenilerin iki katı. Bu durumu fark eden Activision CEO’su Eric Hirshberg de konuyla ilgili resmi bir açıklama yapma gereği duymuş.
"Öncelikle oyuncuların tutkusunu sevmelisiniz. Ne bunun gibi bir başka endüstri neden buna benzer bir hayran kitlesi var. Hayranlarımızın Call Of Duty markasını benimsemesini ve çok güçlü bakış açıları olmasını seviyoruz. Dünya’da Call Of Duty’nin yarattığı türden bir tutku yaratabilen çok fazla eğlence markası yok… ve bu iyi bir şey.
"İkincisi, topluluğumuzda çizmelerin yere bastığı türden oynanışa özlem duyan kişiler olduğunu biliyoruz elbette; Modern Warfare Remastered’ı bu yüzden yapıyoruz. Ama topluluğumuzda her yıl yeni tecrübeler görmek isteyen milyonlarca insan da var ve Infinite Warfare de bunu yapacak.
"İyi haber, bu yıl her ikisini de tek bir pakette sunmanın ve topluluğumuzu bir arada tutmanın bir yolunu bulduk. Tutkulu görüşleri (itirazları kastediyor) görüyoruz elbette ama başka ölçütleri de göz önünde bulunduruyoruz… gerçek şu ki, her ne kadar henüz çok erken olsa da, ön siparişler oldukça güçlü bir başlangıç yaptı. Oyunun videosunun izlenme oranı da yüksek, hatta Infinite Warfare fragmanı şimdiye dek en çok izlenen videomuz oldu.
"Bunu daha önce de yaşamıştık. Seriyi ilk kez geleceğe götüren Black Ops 2’nin fragmanı o güne dek gördüğümüz en fazla olumsuz puanı almıştı. Ama kendisi en başarılı oyunumuz oldu.
"Call Of Duty markası hiç bu kadar güçlü olmamıştı. Güçlendirilmiş zıplamalar ve kurgusal silahlar içeren, gelecekte geçen bir oyun olan Black Ops 3, tarihimizde gelmiş geçmiş en çok oynanan oyunumuz oldu.
"Emin olduğumuz bir şey varsa o da geçmişte işe yaradığını bildiğimiz bir şeyi yapmaya devam edip yaratıcı riskler almasaydık bugün bu markaya sahip olamazdı. Endişelenmemiz gereken gün, yeni şeyler denemeyi bıraktığımız gündür."
Sizin anlayacağınız insanlar ne kadar şikayet ederlerse etsinler, fiyattan ne kadar yakınırlarsa yakınsınlar Call Of Duty ön siparişte şimdiden bayağı iyi bir satış rakamı yakalamış durumda. Ve Activision’un bu konuda geri adım atmaya ya da gerçekçi savaşlara dönmeye (şimdilik) hiç niyeti yok.

















