Blizzard MOBA Kavramına Psikolojik Yaklaşıyor

Heroes of the Freud…

Blizzard’ın MOBA oyunu Heroes of the Storm’a doğru adım adım gidiyorken, Blizzard gibi bir firmadan da “düz” bir tutum sergilemesini bekleyemezdik. Ortadaki ortalama bir bütçeyle çıkan bir Infinite Crisis değil, bir Blizzard oyunu. Ve neredeyse her Blizzard oyununda olduğu gibi o da “unutulmayan” olmalı…

Bunu firmadakilerin de düşündüğü ortada, zira şu sıra Heroes of the Storm yapımcıları MOBA kavramına duyulan “antipati” üzerine yoğunlaşarak derinlerdeki sorunları çözmek istiyorlarmış. Örnek vermek gerekirse MOBA’ların en bilindik sorunu olan KS (killing-steal yani başkasının öldürmek üzere olduğu karakteri son vuruşu yaparak öldürmek)’nin üzerine giderek, bu sorunu kökünden çözmekte kararlılarmış. KS sorununu ne kadar başarıyla çözerler önümüzdeki günlerde hep birlikte göreceğiz ama oyun sorunlarına sadece teknik olarak yaklaşmayan bir ekip görmek hepimizi pek tabii mutlu ediyor.

Oyunlardaki agresifliğin arkadaşlarla oynanmadığında daha fazla olduğunu da söyleyen yapımcılar, ellerinden gelen tüm imkanları biz oyunu arkadaşlarımız ile oynayalım diye seferber edecekmiş. Bu da güzel haberlerden bir diğeri.

Berkan Cesur, mid or feed dediği diyarlard…(ÇAT!)

YORUMLAR
Parolamı Unuttum