Compulsion Games, We Happy Few'dan Dersler Çıkarmış

Mutlu azınlığın derdi çok olur

Compulsion Games'in sağlam bir tanıtım kampanyası eşliğinde büyük umutlarla piyasaya sürülen oyunu We Happy Few tam olarak geliştirici ekibin umduğu başarıyı yakalayamadı. Compulsion Games yine de umutsuzluğa kapılmayarak oyunu çıkışından bugüne aktif biçimde desteklemeyi sürdürdü ve sürdürüyor. Stüdyonun kurucusu Guillame Provost, US Gamer'a verdiği röportajda We Happy Few'ı geliştirirken çok şey öğrendiklerini ve çıkardıkları dersleri bir sonraki evrenlerinde mutlaka kullanacaklarını söylüyor.

We Happy Few'ın istenen başarıya ulaşamamasından en büyük sebebin, oyuncuların oyundan beklentilerinin çok farklı noktalara gitmesi olduğunu söylemiş Provost ve bunun da oyunun başarılı olmasını imkansızlaştırdığını belirtmiş. Normalde bir hayatta kalma oyunu olarak geliştirdiği oyunun tanıtımları yapılmaya başladığında oyuncular oyunu hemen BioShock ile kıyaslamaya başlamıştı ve bunda da grafik tarzının payı büyüktü. Provost "o 80 milyon dolarlık bir oyun " diyor ve Compulsion Games'in bu büyüklükte bir stüdyo olmadığının altını çiziyor. Beklentiyi karşılamak için iki fikri birleştirmeye kalktıklarındaysa bunda başarılı olmamışlar.

Stüdyonun, oyunun geliştirilmesi sırasında öğrendiklerini bir sonraki oyunlarına aktaracaklarını ve bunun da kendilerine kazanç olarak geri döneceğini belirten Provost, "stüdyomuzda, öğrendiğimiz her şeyi yeni bir evrene aktarmak konusunda büyük bir açlık var" diyor.

Bakalım Compulsion Games bir sonraki oyunuyla bu söylenenleri gerçeğe dönüştürebilecek mi?

YORUMLAR
Parolamı Unuttum