EA: "ABD'nin En Kötüsü Seçilmek Değil, Oyunlarımızla Hatırlanmak ve Saygı Duyulmak İstiyoruz"

Düşünceler ve eylemler paralel mi acaba?

MCV'ye konuşan EA'in başkan yardımcısı Patrick Söderlund firmanın algısını değiştirmek istediklerini, oyunları ile hatırlanmak ve saygı duyulmak istediklerini söyledi:

"Bir saniye bile EA'in ABD'deki en kötü şirket olduğunu düşünmedim. Ama verilen bu mesajı da almamız gerekiyor. Böyle bir şey olduğu zaman oturur ve kendine sorarsın: İnsanlar neden bunları söylüyor?"

"Biz de bunu yaptık ve insanların hoşuna gitmeyen şeyler yaptığımızı fark ettik. Örneğin Online Pass gibi basit bir şeye baktık. İnsanlar bundan hoşlanmadığını söylüyordu. Artıları ve eksileri değerlendirdik ve kaldırmaya karar verdik."

"Bu tip kararlar müşterilerimizin ne istediğine ve ne söylediğine göre verilmelidir ve geçmişte bazı konularda bunu yapmamış olabiliriz. Yapmaya devam edersek insanların güvenini ve saygısını kazanacağızdır. Kötü olmak istemiyoruz, Amerika'nın en kötü şirketi seçilmek istemiyoruz. Tam tersine en iyi seçilmek istiyoruz."

"Elbette hata yapacaksınızdır ama yaptığınız zaman bunu kabul etmeli ve düzeltmek için çalışmalısınızdır. Hiçkimse ya da hiçbir firma mükemmel olamaz. Mükemmel diye bir şey yoktur."

"Hedefim sektörün en iyisi olarak görülmek. İnsanlar bizi yaptığımız oyunlar ile tanısın istiyorum, başka bir şekilde değil. Amerika'nın En Kötü Firması ya da başka nahoş bir şekilde değil. Yaptığımız oyunlarla hatırlanmak ve saygı duyulmak istiyoruz."

"Titanfall olumlu karşılandı. Bu bize oyuncuların her yıl aynı oyunu oynamak istemediklerini, her yıl çıkan oyunlarda da yenilikçi olmamız gerektiğini, yoksa insanların oyunlarımıza para harcamayacağını gösterdi."

Söderlund'un söyledikleri biraz fazla bariz olsa da doğru şeyler. Ama tabii bunu bir de Online Pass'in kaldırılmasını 3 yıl bekleyen oyunculara ya da Battlefield 4'te sunucu sorunlarından ve buglarından muzdarip olanlara sormak lazım.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum