Cyberpunk 2077'nin Görevleri Zorluk ve Zaman Açısından The Witcher 3 ile Benzer Olacakmış

Aslında daha çok ek paketlerdeki görevler gibi olacakmış.

 The Witcher 3 ve DLC'lerinde görev tasarımcısı olarak çalışan Patrick Mills, PC Gamer'dan Samuel Roberts'a verdiği röportajda kendisinin ve ekibinin yoğun bir şekilde Cyberpunk 2077 üzerinde çalıştıklarını söyledi. 

Oyunun görev sisteminin The Witcher 3'ten ve hatta The Witcher 3 DLC'lerinden ilham aldığını söyleyen Mills, ince detayın "mantıklı olmakta" olduğunu söyledi. Mills, "Burada bir tane görev veren kişi var, tam şurada. Ancak biz bu kişiyi atlayıp doğrudan ikinci kişiye giderek de görevi ondan da alabilsek nasıl olur? Aynı görevi başka biri de mantıklı şartlar altında bize verebilecekse neden o kişiyle sabit kalalım? Bu aşamalar Cyberpunk ile çok daha karmaşık bir hal aldı. Artık bir görevi almanın da onu çözmenin de çok daha fazla yolu var. Önceden sadece birkaç yolumuz vardı ve bir görevi bu yollarla bitirebiliyorduk. Şimdiyse bir sürü farklı seçenekle görevleri bitirebileceğiz. Tabii bu çok zaman alan bir çalışma, üstelik de gerçekten çok ama çok karmaşık. Fakat biz şöyle düşünmeye çalışıyoruz: Eğer bir oyuncu "Bunu yapabilir miyim?" diye kendi kendisine soruyorsa yanıtı "Evet, yapabilirsin" olmalı. Bunu yaptıktan sonra da sonuçlarına katlanacaksın ama. Karar ve sonuçlara katlanma etki tepkisini sadece diyaloglarla sınırlandırmak istemiyoruz. Oynanışa da dahil etmek istiyoruz." dedi.

Bu anlattıklarından benim aklıma ilk gelen şey ise Skyrim'de bir kasabada tavuk öldürmek ve tüm kasabanın bir anda düşman kesilmesi oldu. Serbest çağrışım kusura bakmayın Oyungezerler.

Mills, röportajın devamındaysa "The Witcher 3'tekine benzer bir görev sistemi bekleyin derim. Özellikle oynanış süresi, zorluk ve karmaşıklık açısından benzer olacaklar. Daha doğrusu oyunun ek paketlerindeki görev sistemi desek daha doğru olur. Zira bu görev sistemi ana oyunda yer almıyor ve sonradan geliştirdik." dedi.

Mills, son olarak bu görev sistemine aşağıdaki gibi hafif SPOILERiçeren bir örnek veriyor:

"Çok fazla detaya girmeden bir görevden bahsedeyim. Bir adamın çalınan boyasını bulmaya çalışıyorduk. Bu görevi hazırlarken daha önce boyanın olması gereken mağaraya gittiğimi hatırlıyorum. Ancak daha görevi almamıştım ve boya da orada yoktu. Görevi alınca boya da orada çıkmıştı. Bu bana bir oyun hatası gibi geldi ve boyanın her daim burada olması gerektiğini söyledim. Ben bu boyayı göreve başlamadan bile bulabilmeliydim. Daha sonra bu boyayla ne yaptığımın sonuçlarına katlanmak bana kalmalı. Tabii sonrasında tüm görevi bu bilgi ışığında yeniden yazmamız gerekti. Böylece boya görev başlamadan mağaradaki yerini aldı."

YORUMLAR
Parolamı Unuttum