League of Legends Kış Mevisimi Finali Digitürk'te Yayınlanacak

LoL, TV'ye adım atıyor

E-Spor sektörünün ülkemizdeki öncüsü konumunda olan League of Legends televizyonlara konuk olacak.

League of Legends oyuncularının merakla beklediği Kış Mevsimi Finali'ne az bir süre kaldı. 3 Nisan tarihi gelip çattığında League of Legends Kış Mevsimi Finali heyecanı da başlayacak.

Altı takımın finale yükselmek için mücadele edeceği finaller İstanbul’daki Volkswagen Arena’da düzenlenecek. Finali evinden izlemek isteyenler için de Digitürk, 91. kanaldan Full HD olarak Kış Mevsimi Finali’ni yayınlayacağını duyurdu. Dileyenler League of Legends Kış Mevsimi Finali’ni buradan takip edebilecek.

YORUMLAR

Masaüstünüzü Sanal Gerçeklik Kaskı İle Kullanabilirsiniz

Bilgisayarları artık tamamıyla VR cihazlar üzerinden kullanmak mümkün

Masaüstünüzü Sanal Gerçeklik Kaskı İle Kullanabilirsiniz

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Playstore'da 4 Kampanya Birden

İndirim Güzel Bir Şey

Playstore'da 4 Kampanya Birden

Playstore'da bugün itibariyle 4 kampanya birden başladı: GTA & 2K Games Kampanyası, Ubisoft Kampanyası, Total War: Attila Kampanyası ve Hafta Sonu Kampanyası.

Bu kampanyalar dâhilindeki fiyatların bazıları oldukça cezbedici. Birkaç tanesini sıralamak gerekirse:

  • GTA V - 100 TL
  • Total War: Attila - 32 TL
  • Assassin's Creed: Syndicate - 100 TL
  • NBA 2K16 - 70 TL
  • Borderlands: The Pre-Sequel - 52 TL
  • Anno 2205 - 81 TL
  • Dirt Rally - 67 TL
  • Rocksmith 2014 - 20 TL
  • Child of Light - 10 TL

Bu listede olmayan ama indirime giren daha çok sayıda oyun bulunuyor. Bir göz atmak isterseniz playstore.com'u ziyaret edebilirsiniz.

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

League of Legends'ın En Yeni Şampiyonu: Elementlerin İmparatoriçesi Qiyana

Ateş, su, toprak, tahta

League of Legends'ın En Yeni Şampiyonu: Elementlerin İmparatoriçesi Qiyana

Riot Games, League of Legends’ın en yeni şampiyonunu açıkladı. Ufak bir fragman ile yapılan bu açıklamaya göre arenaya adım atacak en yeni kahramanımız Elementlerin İmparatoriçesi Qiyana olacak.

Aşağıda görebileceğiniz fragmanda biraz Sivir, biraz da çocukluğumuzun aşkı Zeyna’yı andıran Qiyana’ya ufak bir bakış atıyoruz. En az kendisi kadar büyük bir “çakra” silahı taşıdığını gördüğümüz Qiyana, “dünya bana itaat ediyor” diyalogu ile neden “Elementlerin İmparatoriçesi” olduğunu kanıtlıyor.


Videoyu dikkatli izlediğimizde ise bu çakra benzeri silahın 3 köşesinde bulunan elmas benzeri parçalara sahip olduğunu görüyoruz. Bu parçaların ateş, su ve toprağı kontrol ettiği görülebiliyor. Öte yandan dördüncü elementimiz –tahta- havanın varlığı görülemiyor.

Baş şampiyon tasarımcısı Ryan ‘Reav3’ Mireles’ın paylaştığı ilk bilgilere göre yeni kahramanımız ormanı rahatça temizleyebilecek bir AD suikastçi olacak. Tasarımı ve silahı şimdiden bu temaya uyum gösteriyor olsa da oynanışı ne kadar etkileyici olacak hep beraber göreceğiz.

Bununla birlikte yeni kahramanımızın Runterra’nın yeni bölgesi olan Ixaocan’dan geldiğini de belirtelim. “Ixaocan halkı onun ustalığını tanıyor. Şimdi sıra dünyada.” notu ile paylaşılan yeni kahramanımız, League of Legends lore’unun da gelişmesine yardımcı olacak.

Qiyana hakkındaki yeni detayları zaman içerisinde öğrenme fırsatımız olacak.

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Biz de size karşı boş değiliz hani…

Oyuncular, Yazılı Basına Youtuber’lardan Daha Çok Güveniyor

Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.

MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.

Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.

Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.

Güveniniz için teşekkürler!

Parolamı Unuttum