Call of Duty: Ghosts'un Baş Yapımcısı Mark Rubin, IGN'e verdiği bir röportajda oyunun teknik altyapısını; ve yeni nesil konsolların sahip olduğu gücün, oyuna ne denli etki ettiğini anlatmış.
Ana amaçlarının oyun evrenini asıl karakter hâline getirmek olduğunu ve bu amaca ulaşabilmek için de yeterli teknolojik güce ihtiyaç duyulduğunu belirten Rubin, oyunu yoğun bir biçimde yaşamak için bunun son derece elzem olduğunu söylüyor. Baş Yapımcının, yeni nesille birlikte geliştirilen yeni oyun motorunun tüm bunları ve daha fazlasını karşılayacak gücü olduğuna da inancı tam. Takımın bir diğer hedefi de, oyunun ellerinden geldiğince güzel görünmesini sağlamakmış; hedefe ne kadar ulaşabildiklerinin yorumunu sizlere bırakıyoruz.
İyi görünen ve dolayısıyla yoğun bir atmosfere sahip olan bir oyun, hikâyenin daha etkili anlatılmasını sağlar kuşkusuz. Neyse ki Mark Rubin ile takımı bunun farkında ve anlattıklarına bakılırsa bu konu üzerinde az kafa patlatmamışlar. Bunun yanı sıra Rubin, oyunun sualtı bölümleri hakkında da "Daha önce bu tür sualtı sahnelere sahip olan başka bir oyun daha görmediniz." yorumunda bulunmuş. Ne diyelim, pek haksız da sayılmaz hani.
Peki sadece görsellik mi? Hayır... Baş Yapımcı Mark Rubin'in üzerinde durduğu bir diğer konu da, oyunun 60 FPS'de çalışıyor olması. Rubin'e göre bu, tepkime süresi azalacağından oyunu (özellikle de çoklu oyunculu modu) oynamayı çok daha keyifli hâle getirecek. Ve tabi ki bu durum da yeni konsolların sunduğu güçlü donanım gücünün bir sonucu.
Hele bir oyun çıksın, oynayalım da... Sonrasında yeşillendiririz buraları iyice.