Japonlar Denedi: MGS 5 Phantom Pain'in PS4 Performansı Muhteşem

Bir de oynayanlardan dinlemeli...

MGS V'in çıkışına artık kısa bir süre kala bir grup Japon oyun basını oyunu uzun uzun deneyerek deneyimlerini paylaştı...

Öncelikle bahsedilmesi gereken ilk detay bir kısım basın mensubunun 3 gün boyunca geceli gündüzlü oynayarak oyunu ancak bitirebildiği... Bunun dışında oyunun Xbox One versiyonuna göre daha kısa yükleme süreleri ve daha stabil bir frame rate peformansı sunduğu belirtiliyor. Zaten PS4'te 1080p/60Fps'de çalışacağı söylenmişti ama bu konuda, oyunun şüpheye yer bırakmayacak kadar akıcı olduğu söyleniyor.

Bunun dışında oyunun grafiklerinin ve özellikle ışıklandırma performansının dudak uçuklattığı, Fox Engine'in şu ana kadar hiç bu kadar başarılı olmadığına vurgu yapılmış. Keza ara videoların da film kalitesinde olduğu söylenmekte... Biraz da oynanışla ilgili yorumlara geçelim: İlk sürpriz oyuna başlarken hiçbir zorluk seçme şansımızın olmaması... Diğer zorluk opsiyonları sadece oyunu bitirdikten sonra açılacak. MGS tarihinde hep çoklu zorluk seçeneği olduğu düşünülürse, tek tip zorluğun biraz ilginç bir seçim olduğu söylenebilir...

Son olarak MGS V'in oynanışla şekillenen dinamik senaryosuna dikkat çekilmiş ve şu örnek verilmiş: Eğer destek ünitelerini göndererek teçhizat fabrikasını havaya uçurursak, gelecek bölümlerde düşmanın yeni kask, zırh veya dürbün elde etmesine engel olabiliyoruz. Böylece uzun vadede de savaşın dengesini lehimize çevirebiliyoruz.

Şu ana kadar gördüğümüz ve bildiğimiz her şey Kojima'nın bizleri bir kez daha şaşırtmayacağı yönünde... MGS V, 1 Eylül'de PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 ve PS4 için piyasada olacak...

...ve sonra Konami için hiçbir şey eskisi gibi olmayacak...

YORUMLAR
Parolamı Unuttum