Nightdive, System Shock İçin Orijinal Fikre Geri Dönüyor

Oyun beklenenden erken çıkabilir

Kendi çapında bir yılan hikayesine dönüşen System Shock'tan bu aralar güzel haberler gelmeye başladı. Bildiğiniz gibi proje bir süre önce askıya alınmıştı çünkü Nightdive'ın CEO'su Stephen Kick orijinal oyunun özünü oluşturan konseptlerden uzaklaşmış olmalarını beğenmemiş ve geliştirme aşamasında biraz fazla açıldıklarını açıklamıştı. Ne olacak, ne bitecek derken geçtiğimiz günlerde stüdyodan yeni bir açıklama yapılmış ve stüdyonun yeniden System Shock üzerinde çalışmaya başladığı ve oyunun 2020 yılında çıkacağı söylenmişti.

Geçen günlerde oyunun Kickstarter sayfasında yeni bir açıklama yayınlandı ve her ne kadar daha önce duyduklarımıza yakın şeyler söylenmiş olsa da ekip bir kez daha üstüne basa basa orijinal System Shock'un vizyonuna sadık kalan, oyunun ana fikrine dönüş yapan bir oyun geliştirmekte olduklarının sözünü verdi.

"Kickstarter kampanyamızı başlattığımızda sizinle paylaştığımız orijinal fikre, orijinal vizyona geri dönüyoruz. Bu sefer Unreal Engine sayesinde daha iyi performans ve daha iyi görsellerle karşınızda olacağız" diyen stüdyo bunun her şeye baştan başlamak anlamına gelmediğini, geçen sene yaptıkları çalışmanın büyük bir kısmını tekrar kullanabileceklerini de söylüyor. Eylül ayında oyuna en üst seviyede bağış yapan oyunculara oyunu test etme imkanının verileceğini söyleyen Nightdive bu aşamada oyunun baştan sona oynanabilir durumda olacağını da eklemiş. Bu da daha önce açıklanan 2020 hedefinin öne çekilebileceği anlamına geliyor.

"Bazı geliştirici arkadaşlarımızla yollarımızı ayırmak gibi zorlu kararlar verdik, şu an elimizde Unity demosunda çalışmış olan orijinal geliştirici ekip bulunuyor" diyen Stephen Kick oyundan yeni ekran görüntüleri de paylaşmayı ihmal etmemiş.

 

Sizi bilmem ama yapılan son paylaşımlar gerçekten de System Shock'un hakkını verecek bir oyunla karşılaşacağımız düşüncesini uyandırıyor, ekip bu konuda geçmişte olduğundan daha kararlı gibi. 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum