Pacific Drive, Whispers in the Woods DLC'siyle Korku Öyküsü Anlatacak

8 - 12 saatlik bir hikaye geliyor

Pacific Drive aslında bir korku oyunu değil bildiğiniz gibi. Ironwood Studios'un 2024 yılında beğenimize sunduğu oyun gerçekliğin çökmeye başladığı radyoaktif bir kapalı bölgede, puslu Pasifik Kuzeybatısı ormanlarında eski bir station wagon arabayı sürmeye odaklanan bir hayatta kalma oyunuydu. Anormal tehlikelerden (hurda metalden yapılma garip, takla atan yaratıklar, radyasyon birikintileri, yerden fışkıran direkler) kaçınırken arabamızı geliştirmek için malzeme topluyorduk. Korkudan ziyade gergin bir atmosferi vardı.

Ancak oyunun yeni duyurulan ve 2025'in sonlarında çıkması planlanan ilk büyük genişleme paketi Whispers in the Woods dümdüz korku türünü benimseyecek. Aşağıda görebileceğiniz fragman bile tek başına yeterince ürkütücü olmuş.

Ironwood CEO'su ve yaratıcı yönetmeni Cassandra Dracott konuyla ilgili Polygon'a konuşmuş ve şunları söylemiş: İbreyi bilinçli olarak korkuya doğru çevirdik. Pacific Drive'la ilgili gerçekten sevdiğim şeylerden biri, hikayeler ve deneyimlerdeki tezatlık; ister arabanızda yağmurlu, huzurlu bir sabah olsun, ister biraz daha heyecanlı bir şey. Bu genişleme paketi için gitmek istediğimiz yön buydu: İnsanlara biraz daha korkutucu bir şeyler verebilir ve ardından belki oyunun işleyişi, bazı kuralların nasıl çalıştığı konusunda beklentilerini altüst edebilir miyiz?"

Dracott, Pacific Drive ve onun yeni lanetli bölgesi için ilham kaynağı olarak hem Stalker'ı hem de Annihilation'ı gösterirken genel olarak korkunun yıkıcı gücünden yararlandığını söylemiş.

Dracott'a göre Whispers in the Woods, oyunun erken dönemlerinden itibaren ve oyun sonrasına kadar oynanabilen, yaklaşık 8-12 saat sürmesi gereken kapsamlı bir hikaye DLC'si. "Eklediğimiz içerik açısından ana oyunun yaklaşık üçte biri büyüklüğündeyiz. Hikaye Bölge'de görünmeye başlayan, anormalilere takıntılı gizemli bir grup fanatik ile ilgili."

Oyuna yapılacak belki de en büyük ekleme Artifact'ler olacak. Bunlar ana oyundaki Anchor'ların yerini alacak. Araba davranışlarını değiştiren ana oyunun Quirk'ler (Tuhaflıklar) sistemine benzer şekilde çalışan Artifact'ler, oyun dünyasına potansiyel olarak tehlikeli yeni kurallar ekliyor. Birden fazla Artifact taşıyorsanız ve etkileri üst üste biniyorsa, işler çok zorlaşabilir.

Dracott, "Örneğin, zıpladığınızda arabanızın kornası çalabilir ve bu, envanterinizde veya arabanın envanterinde oldukları sürece her zaman gerçekleşir. Başka bir tanesi arabanızın kornası çaldığında arabanızın hasar almasına yol açabilir ve bu da benim gibi oyunlarda alışkanlıkla zıplayan herkes için sorun yaratır. "

Whispers in the Woods'ta değişmeyecek tek şey, oyuncunun arabasıyla olan yoğun ilişkisi. Arabamız aynı zamanda avatarımız, üssümüz ve sığınağımız.

Pacific Drive: Whispers in the Woods, PlayStation 5 ve Windows PC için 2025'in sonlarında piyasaya sürülecek.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum