Rare, Sea of Thieves'in Bu Kadar Kısa Sürede 1 Milyon Oyuncuyu Geçmesini Beklemiyormuş

Büyük ilgi sorunları da beraberinde getirmiş

Meğer Sea of Thieves'in yaşadığı teknik sorunların ardındaki sebep oyunun beklenenden çok daha popüler olmasıymış. Oyunun geliştiricisi Rare'in stüdyo şefi Craig Duncan ve baş yapımcı Joe Neate yayınladıkları geliştirici güncellemesinde oyunun sorunlarından ve bunları çözmek için ne yaptıklarından bahsettiler. Bu açıklamada gördük ki oyun yalnızca 48 saat içinde 1 milyondan fazla oyuncuya ulaşmış ve Rare bu kadar büyük bir oyuncu sayısıyla karşılaşacaklarını tahmin bile edememiş.

Duncan oyunun çıkışından önce çok sayıda test yaptıklarını, ancak oyunun yayınlanışıyla birlikte testlerde öngördükleri oyuncu sayısının 3-4 kat fazlasıyla karşılaştıklarını söylüyor. Oyunun yaşadığı teknik sıkıntıların çoğunun bu sebeptek kaynaklandığını ve mühendislerinin bunları çözmek ve oynanış deneyimini daha iyi hale getirmek için 7/24 çalıştıklarını da ekliyor Duncan.

> Sea of Thieves, Birleşik Krallık'ta En Çok Satan Oyun Oldu

Dün Sea of Thieves için devasa bir yama yayınlanmıştı. Devasa diyorum çünkü Xbox One'da 10, Xbox One X ve PC'de ise yaklaşık 20 GB boyutundaydı bu yama. Bu 1.01 yamasıyla düzeltilen sorunların listesini oyunun resmi forumlarındaki yama notlarından takip edebilirsiniz.

Sea of Thieves dünya basınından da inceleme anlamında pek olumlu notlar alamadı ve şu anki ortalaması 60 ile 70 arasında seyrediyor. Utku da özellikle oyunun içerik eksikliğini eleştirmiş ve oyuna 5.2 vermişti.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum