Oyundan beyaz perdeye
Devamını okuTotal War: Three Kingdoms, seri için ileriye dönük gayet başarılı bir adım oldu. Çıkış yaptığı gün ulaştığı eş zamanlı oyuncu rakamına göre serinin rekorunu kırmayı başarmıştı -ki bu sayı haftasonunda 190.000 düzeyini geride bırakarak yeni bir zirve oldu marka için.
İşte bu başarının ardındaki nedenlerden birisi de oyunun Çin'de gördüğü yoğun ilgi. Creative Assembly yöneticisi Rob Bartholomew, GamesIndustry.biz'e yaptığı açıklamada bu son Total War oyunu ile birlikte Çin piyasasının kendileri için inanılmaz derecede geliştiğini belirtiyor.
Aslında pek de beklenmedik bir şey değil bu durum. Sonuçta Çin Tarihi'nin ilgi çekici bir dönemini, Üç Krallık zamanını konu alıyor, o dönemden ikonik karakterlere yer veriyor oyun. Dolayısıyla, Çinli oyunseverlerin ilgi göstermesi kaçınılmaz gibiydi. Sonuçta bu tahmini haklı çıkaran bir tablo ile karşı karşıyayız gibi görünüyor. Lakin Barholomew, Çin piyasasında Creative Assembly oyunlarına yönelik bu ilginin son 4-5 senedir artarak devam ettiğini belirtmiş. Yani aslında bu son oyundan önce başlayan bir süreç söz konusu. Ama Three Kingdoms ile birlikte Çin pazarı en büyük pazar haline gelmiş marka için.
> Total War: Three Kingdoms - İnceleme
Gerekçesi ne olursa olsun, Three Kingdoms'ın ilgi görmesi sevindirici. Bence bunu ziyadesiyle hak ediyor. Umuyorum bundan sonraki Total War oyunları için de iyi bir temel atılmasına vesile olmuştur. Sıradaki oyunu sabırsızlıkla bekliyoruz. Çok yakından takipteyiz:)
ben su cin oyunlarinda bir sorun yasiyorum. Cince bir kelimenin karakter ismi mi disi mi erkek mi, dag ismi mi, ova ismi mi, kendimi silmarillion okur gibi hissediyorum. en son Blade & Sword diye bir hack and slash vardi. oynarken bir quest aliyordum. atiyorum Wu ya git diyordu. Lan Wu ne. At mi esek mi, dag mi adam mi. kafayi yiyip birakmistim. buna care bul ogz. :D