Valve, oyuncuları oyun içi reklamları izlemeye zorlayan oyunları açıkça yasaklayan yeni reklam kurallarını yürürlüğe koydu.
Yeni Valve kuralları, çapraz tanıtım ve ürün yerleştirmeye izin verildiğini, ancak oyuncuların oyun oynamak için reklam izlemeye veya reklamlarla etkileşime girmeye zorlandığı oyunların yasaklandığını doğruluyor.
Ayrıca, geliştiriciler, oyunculara reklam izlettirerek veya reklamlarla etkileşime sokarak ödül vermek gibi yöntemleri kullanarak reklamlardan bir "değer sağlama" yolu olarak yararlanamayacaklar.
"Oyununuzun iş modeli diğer platformlarda reklamlara bağlıysa oyunu Steam'de yayınlamadan önce bu unsurları kaldırmanız gerekir." diyor Valve.
Valve'ın reklamlara dair getirdiği yeni kuralları Steam'de Reklam sayfasından okuyabilirsiniz.
Geçen hafta Valve, erken erişimdeki bir oyunun en son ne zaman güncelleme aldığını göstererek potansiyel alıcıları uyaran yeni ve faydalı bir Steam özelliğini de sessizce devreye almıştı.

















Steam'a bak sen.