Akıllı telefonlar ve Asya gibi iki unsurun birleşiminden abartı sonuçlar çıkabileceğinin bir kanıtıyla karşınızdayız bu kez.
Haberimizin kahramanı The Legend of Mir Mobile. DVO türündeki The Legend of Mir bilgisayar oyuncuları kapsamında Çin’de bir hayli popüler bir oyundu. The Legend of Mir Mobile ise The Legend of Mir 2’nin mobil versiyonu. Oyunun bu sürümünün çıkış yılı da 2001.
İşin asıl ilginç kısmıysa burada başlıyor. Tech in Asia’nın yaptığı habere göre The Legend of Mir hala aktif olmakla kalmayıp yayıncısı Shanda Games’e her ay 92 ile 107 milyon dolar arası kazandırıyor. Oyun en iyi günündeyse 24 saat içerisinde 7 milyon dolar kazanmış.
15 yıllık The Legend of Mir’in altında yatan başarıdaki en büyük unsur nostalji olarak görülüyor. Bunun üstüne Shanda Games’in oyunu başı boş bırakmayıp, The Legend of Mir’e sürekli güncelleştirmeler yapmasını kattığımızda da ortaya dudak uçuklatıcı bir sonuç çıkmış.