Araştırmalar Gösteriyor; Bedavacıyız!

Ama bu neden sorun olsun ki?

Gün geçmiyor ki yeni ve garip bir endüstriyel istatistikle daha karşınıza dikilmeyelim. Ama bu seferki cidden bizlik. Cidden diyorsam, KYK kredisi alan herkesin empati yapabileceği cinsten diyeyim, siz anlayın.

Gün itibariyle GamesIndustry.biz adresinde raporlarını yayınlayan NPD’nin araştırması oyun dünyasında büyük yankı buldu. İnsanların oyun satın alma alışkanlıklarına değinen bu rapor, indirimler konusundaki hevesimizi de gözler önüne seriyor.  

Son bir yıl içerisinde en az bir oyun satın almış 6.255 kişi üzerinde yapılan ankete göre, oyuncuların %46’sı oyun satın almak için oyunun indirime girmesini bekliyor. İndirimde olmayan dönemde ise hiç oyun satın almıyorlar.

NPD’de analist olarak çalışan Liam Callahan’ın söylediğine göre bu durum, endüstriyi de etkilemiş durumda. Yayımcı ve satıcıların şirket politikalarını bu istatistiğe göre düzenlediğini belirten Callahan’ın söylediğine göre, anketin sonuçları oyun firmaları için de çok da sürpriz değil.

30$ etiketle “bağımsız” olarak oyun yayımlayan stüdyolara bu durumun garip gelmesi normal. Kaldı ki kimse de her oyunu çıktığı gibi almak zorunda değil.

Yaşasın Humble Bundle diyor, sıradaki habere geçiyoruz. 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum