Oyun mu değil mi sorunsalı.
Devamını okuEylül ayına ertelenerek Cyberpunk 2077 için yanıp tutuşanları üzen oyunla ilgili OnMSFT'ye konuşan CD Projekt'in Krakow stüdyosunun başı John Mamais, oyunun görev yapısıyla ilgili ilgi çekici bilgiler verdi.
Oyundaki tüm görevlerin 'elle tasarlandığını' zaten biliyorduk, yani otomatik olarak yaratılan, birbirinin benzeri görevler olmayacak. İşte bu görevler arasında The Witcher 3'teki yaratık avlama görevlerine benzeyen bir yan görev cinsi de bulunacak ve bunların ismi Sokak Hikayeleri.
Oyunda yaklaşık 75 farklı Sokak Hikayesi bulunacakmış. Bunlar tamamen kendine özgü yan hikayeler anlatan görev zincirleri olacak ama ana hikayeyi etkilemeyecekler. İçlerinde öyle gelişmiş sinematikler falan da bulunmayacak, bu görevler sayesinde hem dünyayı daha iyi tanımış olacak, hem de karakterimizi geliştireceğiz.
> Cyberpunk 2077’nin Fotoğraf Yarışmasını Kazananlar Belli Oldu
"Bunların tümünü de özel tasarlıyoruz. Aralarında otomatik biçimde yaratılan hiçbir şey yok. Elbette tasarımcılarımızın kullandığı şablonlar var ama her biri de tamamen farklı hissettirecek şekilde özelleştirilmiş durumda. Oyun dünyası bu tür şeylerle dolu olacak." diyor Mamais.
İrili ufaklı yan görevleri, Sokak Hikayelerini, ana hikayeyi, peşinde koşulacak başarımları falan da düşünürsek bizi tıpkı The Witcher 3'te olduğu gibi yüzlerce saat ekran başına çivileyecek bir oyunla karşı karşıya olacağız gibi. Bu tahminin ne kadar doğru olduğunu görmek için ise 17 Eylül'e kadar beklememiz gerekecek.
Dünyası nekadar merak uyandırsam da fp kameralı rpg oyunları ilgimi çek mi yor. Ben bu yüzden oyunun witcher kadar başarılı olacağını sanmıyorum. Çünkü bana göre rpg lerde karakterle bağ kurmak önemli. Fakat burada karakter gözükmediği için bu bağ eksik kalıyor. Witcher ı witcher yapan öğelerden biri de bu.