Mobile yatırım yapmanın önemini iyi bilen Facebook, bu alanda attığı adımlarını hızlandırıyor. Sosyal medya devi, son olarak mobil oyun geliştiricileri için yayıncı programını duyurdu.
Yayıncı programının amacı, orta ve küçük ölçekli oyun yapımcılarının başarılı oyunlarının çok daha geniş oyuncu topluluklarına ulaşmasını sağlamak. Bünyesinde 800 milyonun üzerinde üye, 260 milyon civarı da aktif oyuncu barındıran bir oluşumdan bahsediyoruz... Eğer sizin için bir şey ifade etmediyse, bu rakamlara bir de yeterli pazarlama bütçesi olmayan oyun firmalarının/yapımcılarının gçzünden bakın derim. (Oldu di mi şimdi?)
Facebook'un geleceğinin mobilde olduğunu dilinden düşürmeyen Zuckerberg, görülen o ki sosyal oyunların son zamanlarda iyice gözden düştüğünün de farkında. Eğer başarılı bir şekilde yürütülürse, bu yeni programın her iki taraf için de son derece faydalı olacağını tahmin etmek mimkün.