Fallout 4, Kinguin'de Ön Siparişe Açıldı

Wasteland bizi bekler

Çıkışına sayılı günler kalan Fallout 4'ün heyecanı her yanımızı sarmaya başladı.

Bethesda’nın E3 2015’te duyurduğu ve o günden beri büyük bir merakla beklenen Fallout 4, 10 Kasım itibariyle çıkışını yapacak. Oyunu ön siparişle almak için güzel bir zamana girdik.

2013 yılında açılan ve kullanıcılarından sürekli olumlu yorum alan Kinguin’de Fallout 4 ön siparişe açıldı. Bu adrese girip Kinguin’den oyunu ön siparişle alıp Steam Key’inize sahip olabilirsiniz. Oyunun fiyatıysa 48 euro (150 TL).

YORUMLAR

The Witcher Serisi Sinema Ve Televizyona Geliyor!

Beyaz Kurt, beyazperdeyi avlamaya hazırlanıyor

The Witcher Serisi Sinema Ve Televizyona Geliyor!

AC Unity’nin Lanetinden, Syndicate Da Etkilendi

“Satmiir ağam…”

AC Unity’nin Lanetinden, Syndicate Da Etkilendi

Hepimizin kabul edeceği bir gerçeği dile getirmek istiyorum:

Assassins’s Creed Unity’nin ardından yeni oyunumuz AC: Syndicate’a biraz mesafeli kaldık.

Ön yargılarımızı diktik ve oyunu bekledik. Ki gayet kabul edilebilir bir durum bu. Sonuçta karşımızda Ubisoft var. Ve kendileri geçtiğimiz sene pek çok yerde falso vermiş bir firma.

Neyse ki Ubisoft kaba tabiriyle bu “dangoz”luğunu kabul ediyor. Biraz da etmek zorunda. Çünkü satış rakamları bu konuda onları biraz terletmiş vaziyette.

Ubisoft’tan Alain Martinez, Unity’nin geçtiğimiz sene seri üzerine bıraktığı kötü izlenimin sonuçlarını hâlâ gördüklerini belirtti. Syndicate çıkış yaptığı ilk hafta –oyuncuların da tepkisiyle- satış açısından oldukça kötü bir başlangıç yapmış. Martinez satış konusundaki bu durumu tamamiyle Unity’e bağlıyor. (Haksız değil de, biraz şey gibi olmuş bu; “Unity olmasaydı, böyle olmazdı!” demek gibi olmuş. Sanki babam yaptı Unity’yi :)

Fakat Ubisoft’un başındaki isim Yves Guillemot, satışların iç karartıcı olmadığını hemen ekledi. AC 4’tekine benzer bir satış grafiği gördüklerini söyleyen Guillemot, Syndicate ilk hafta kötü gitse de oyunun başarılı olduğu ortaya çıktıktan sonra ikinci haftasında satışlar toplarladı açıklamasını yaptı.

Bu noktada da yorumların ve incelemelerin gücünü görüyoruz.

REKLAMLAR: Assassin’s Creed Syndicate İnceleme (İlk Bakış ve Video inceleme de içeride)

Tüm bu açıklamalara rağmen Ubisoft’un ağzından Syndicate için net bir satış rakamı çıkmadı. Unity’den daha az satıp satmadığını da bilmiyoruz. Ama elbet öğreneceğiz… Elbet… Bir gün... Öğreneceğiz...

(Bana n’oluyorsa… :)

Heroes VII Adam Olma Yolunda Mı?

Kurtarma çabaları

Heroes VII Adam Olma Yolunda Mı?

Heroes VII iyi oyun, hoş oyun ama affedilmez hatalarla dolu.

Yapımcı Limbic Entertainment sürekli yayınladığı yamalarla oyunu oynanabilir hale getirmeye çalışıyor ama şu ana kadar bunu tam olarak başardığını söylemek zor. O derece patlak yani Heroes VII.

Şimdi oyunun 1.4 yaması birkaç gün içinde yayınlanmaya hazırlanıyor ve yamayla çok fazla şeyin değişeceği söyleniyor. Bunların arasında en önemlisi performans konusundaki iyileşmeler. Haritaların RAM tüketim miktarı mesela eskisine nazaran neredeyse yarıya iniyor. Yükleme sürelerinde de net bir azalma söz konusu.

Bunun dışında da bayağı önemli yenilikler var. İlk göze batanı şüphesiz oyunun genel olarak renk tonunun değişiyor oluşu. Aşağıdaki resimden de görebileceğiniz gibi renk doygunluğu oranı bayağı bir arttırılmış durumda.

1.4 yamasıyla oyuna Tutorial videoları da ekleniyor. Mesela ben eski Heroes'çuyumdur ama kalelere vali atamanın nasıl olduğunu çözememiş, internetten bakıp öğrenmiştim. Bu videolara ihtiyaç vardı yani.

Bunların dışında birkaç dengeleme, kahramanların seviye sınırının kaldırılıp yetenek sınırının getirilmesi gibi şeyler de söz konusu. Multiplayer'ı oynanabilir kılmak için daha yolumuz var diyorlar ama, bilginiz olsun.

Hani bunlar hep güzel adımlar elbette. Heroes VII'nin iyi bir oyuna dönüşmesi hoş bir şey. Ama beni bir kere kaybettiler mesela, bir daha Heroes VII'ye döner miyim? Sanmıyorum. Muhtemelen bu konuda yalnız da değilimdir. Oyunu ilk başta patlak çıkarmanın sonuçları bunlar işte...

Yamayla ilgili daha fazla bilgi isterseniz ilgili sayfa şurası.

heroes-vii-1-4-big1

Elden Ring'deki Wandering Mausoleum'u LEGO İle Yaptılar

14 kiloluk bir mini dev

Elden Ring'deki Wandering Mausoleum'u LEGO İle Yaptılar

Wandering Mausoleum Elden Ring'in en yaratıcı ve en gizemli yaratıklarından birisi. Bu yürüyen mozole sizi devasa ayakları altında çırpı gibi ezebiliyor, ama eğer yere oturmasını sağlayabilirseniz içerisindeki sunağı kullanarak sahip olduğunuz Boss Remembrance'ları kopyalabiliyorsunuz. Bu işlem mozole başına sadece tek bir kez yapılabiliyor.

Oyunda toplam 7 mozole bulunuyor ve bunların beşinde çanlar var (bunlarda istediğiniz her Remembrance kopyalanabiliyor), ikisinde de ise yok (bunlarda bazı Remembrance'lar kopyalanabiliyor).

Neyse, bu kadar tarih bilgisinden sonra gelelim haberimize :) Reddit'te bir arkadaş kalkmış, LEGO parçalarından Wandering Mausoleum inşa etmiş ve ortaya gerçekten de kusursuz bir iş çıkarmış. Tek kusuru Reddit başlığında Wandering yerine Wondering yazmak, o kadar da olur.

5000-6000 parça kullanılarak yapılan bu tasarımın ağırlığı 30 pound, yani yaklaşık 14 kilo. Mozolenin iç kısımlarında bolca Technic parça kullandığını söylüyor HoboSapient, bu da tasarımın oldukça sağlam bir temele sahip olmasını sağlamış.

Keşke Ideas yarışmasına katılsa da günün birinde gerçek bir LEGO seti olarak Elden Ring parçaları çıksa karşımıza.

Parolamı Unuttum