Hellblade’den Erken Başlayan Geliştirici Günlükleri

Açıklanış videosuyla başlıyoruz.

Ninja Theory’nin Gamescom Sony konferansında yaptığı ufak bir sürprizdi Hellblade.

Hakkında daha pek bir şey bilmediğimiz, sadece firmanın genel alışkanlıkları üzerinden nasıl bir oynanışının olacağını tahmin ettiğimiz Hellblade sır perdesini geliştirici günlükleriyle aralamaya kararlı. Çünkü yapımcıların da söylediği şey, bu günlükleri erken dönemde yayınlayıp insanları yapım sürecinin parçası haline getirmek.

İlk bölüm, tanıtım videosunun yapım sürecini anlatıyor. Bunun, Ninja Theory’nin şirket içi bir alışkanlıktan doğduğunu, yapılan oyunun atmosferinin ve temasının hep CGI videolarla sunulduğunu söylüyor bizlere. Ama bu sefer, işler tümüyle Unreal Engine içinde çözülmüş. Yani karşımızdaki görüntüler, oyun içi olabilecek durumda (ama öyle bir şey söylenmiyor).

Kısa bir zamanda ve düşük bir bütçeyle bu işi nasıl yaptıklarını adım adım anlatan ekip, müzeikten animasyona her konuyu az çok ele alıyor. Sony’nin onlara gelip planladıklarından bir hafta öncesinde videoyu gösterme seçeneğini sunması ise yanlarına kâr kalıyor, Gamescom’da oyunu tanıtmış oluyorlar.

Aşağıda yapımcı günlüğünü izleyebilirsiniz. Tabii tümüyle İngilizce, onu belirtmek lazım.

Hellblade Development Diary 1: The Announcement from NinjaTheory on Vimeo.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum