Kojima: ''MGS V: The Phantom Pain'in Daha Çok Zamanı Var''

The Phantom Pain'i daha çok bekleriz yani

MGS serisinin başındaki insan Hideo Kojima, Japon oyun dergisi Famitsu'ya verdiği röportajda Ground Zeroes'u neden ana oyundan ayırdıkları ve The Phantom Pain'i yakın zamanda beklemememiz gerektiğinden bahsetti.

"Eğer Hollywood filmi tabirleriyle konuşacak olsaydım prolog olan Ground Zeroes'u seyircinin ilgisini çekmek için hazırlanan ilk 10-15 dakikaya benzetirdim."

"İlk başta bir şeyler olacak, sonra Bam! diye oyunun ismi gelecek ve dokuz yıl sonra büyük bir olay başlangıç olacak. Hikâye bu şekilde birleşecek. Oyunları kendilerine bakacak olursak The Phantom Pain devasa bir açık dünyaya sahi placakken Ground Zeroes küçük bir açık dünyada geçecek."

"Aslında iki oyunu bir arada sunmak daha iyi olurdu ama The Phantom Pain görünüşe göre PS4 iyice yaygınlaştığı sıralarda çıkacak. Yani öyle yapsaydık takipçilerimizi daha fazla bekletmek zorunda kalacaktık."

"Geçen yıl MGS V'i duyurmadan önce Fox Engine'in yeteneklerini gösteren bir video yayınladık. Ardından GDC 2013'te Fox Engine'i tekrar gösterdik. Belli aralıklarla bilgi paylaştığımız için birçok kişi MGS V'in bitmeye yakın olduğunu düşünmeye başladı ve oyunu bir an önce oynamak istediğini söyleyen takipçilerimizin sesi iyice yükseldi."

"Ancak The Phantom Pain gerçekten çok büyük ve daha çok zamanımızı alack. Bu nedenle pazarlama departmanıyla oturduk ve prologu önceden çıkartmaya karar verdik. Ayrıca mümkün olduğunca ucuz yapmak ve yalnızca indirilebilir bir şekilde sunmak istedik. Ancak dünyada herkesin iyi bağlantıya sahip olmadığını düşünerek kutulu olarak da çıkartmaya karar verdik."

YORUMLAR
Parolamı Unuttum