Gamescom2015 ile birlikte hakkında daha fazla bilgiye ve videoya sahip olduğumuz Mount & Blade 2: Bannerlord’dan yeni detaylar geldi.
PC Gamer’a konuşan TaleWorlds’ün kurucularından Armağan Yavuz, “Warband’in sorunlarından biri çok büyük ve karışık bir oyun olmasıydı. Bu karışıklık birçok oyuncu için güzel olsa da bazen sıkıntılara yol açabiliyordu. Örneğin 200 saat oynamasına rağmen oyundaki bazı bariz mekanikleri bilmeyen kişiler vardı,” dedi.
“Bannerlord’daki çözümümüzse hikaye olacak. Açık dünya hissini korumak, aynı zamanda da oyunu daha ulaşılabilir kılmak istiyoruz. Bunu yapabilmenin en iyi yolu da bence düzgün hikaye akışını sağlamak. Oyuna başladığınızda hedefleriniz ve görevleriniz olacak. İlerledikçe oyunun içine daha çok gireceksiniz. Yeteri kadar şey öğrendiğinizde de hikaye kendini geri plana çekecek ve oyunculara açık alan sunacak.”
Hikayedeki serbestliğe de değinen Yavuz, “Oyunculara istedikleri tarzda oynama imkanı vereceğiz. Bu tarza göre de hikayenin gidişatı değişecek,” açıklamasında bulundu.