Overwatch'ın Dereceli Maçlarına Karakter Limiti Geliyor

Tamamen Bastion'dan oluşan takımlara son!

Overwatch'ın dereceli modu günden güne değişmeye devam ediyor. Oyuncuların en çok eleştirdiği Sudden Death mekaniğinin oyundan kaldırılacağının açıklanmasının ve yeni karakter Ana'nın duyurulmasının ardından, bu sefer de oyuna karakter limiti ekleneceği ortaya çıktı.

Blizzard'ın baş tasarımcılarından Scott Mercer, GameSpot'a verdiği röportajda bundan böyle dereceli modda her takımda aynı kahramandan sadece bir tane olacağını açıkladı. Bu kısıtlamanın normal oyunu, yani Quick Play'i etkilemeyeceğini ve rekabete dayalı sistem için önemli olduğunu belirtti. Ayrıca uzun süredir beklenen dengeleme değişikliklerine de değinen Mercer, Zenyatta'nın kalkanının güçleneceğini ve D.Va'nın savunma alanının bundan böyle açılıp kapanabileceğini de açıkladı (artık sadece belirli bir süre açık kalan bir yetenek olmayacak).

Her ne kadar 6 tane aynı karakterden oluşan takımlar nadir olsa da ( ve genelde karşısına takım kurmak kolay olsa da ), belirli karakterlerin baskın ve daha güçlü olduğu bir gerçek. Bu yüzdendir ki, birden fazla Winston kullanan birçok takım var turnuvalarda. Her biri kendine özgü birçok karaktere sahip bir oyun için, bu gelişme bence çok güzel olmuş. Böylelikle daha fazla seçenek, daha fazla taktik ve daha fazla takım göreceğiz gibi gözüküyor. Yaşasın karakter eşitliliği, kahrolsun köşelere pusmuş Bastionlar!

YORUMLAR
Parolamı Unuttum