Rockstar Games, oyun geliştirme sürecinde olabildiğince hassas davranıp işlerini gizli sürdürmeye çalışıyor anlaşıldığı kadarıyla. Red Dead Redemption 2 ile ilgili olarak paylaşılan son haber bu durumu teyit ediyor.
Red Dead Redemption 2'nin seslendirme sanatçılarından Gabriel Sloyer, Eurogamer'a verdiği bir röportajda oyun için nasıl çalıştıkları ile ilgili bilgiler paylaşmış. Söylediğine göre; Javier Escuella karakterini seslendirmeye başladığında projenin ne olduğu bilgisi kendisiyle paylaşılmamış.
Oyun için çalışmaya 2013'te başlamış Sloyer. O dönemde konu hakkında hiçbir fikrinin olmadığını, seslendirdiği karakterin adını bile bilmediğini, ama ilk 1-2 ayın ardından hangi oyun için seslendirme yaptıklarını anladıklarını, sonuçta kullandıkları dilin bir Western oyununa işaret ettiğini ve Rockstar ile Western temasının bir araya gelmesinin ne anlama geldiğini tahmin etmek için dahi olmaya gerek olmadığını söylüyor röportajında.
Sloyer, oyun hakkında herhangi bir kişiyle konuşmanın yasak olduğunu, en yakınlarıyla bile bu bilgiyi paylaşamadıklarını ve 5 yıl boyunca ağzını sıkı tutmak zorunda kaldığını da belirtmiş röportajın devamında.
- Red Dead Online Beta Sürecindeki İlerlemeniz Sıfırlanmayacak
- Red Dead Redemption 2’de Arthur Sıkı Bağ Kurduğu Atı Ölünce Ağlıyormuş
Acaba şu sıralarda kimler ağzını sıkı tutmak zorunda kalıyor, GTA VI'da kimlerin sesini işteceğiz? Öğrenmek için kaç yıl bekleriz sizce?