Pripyat'tan Normandiya'ya, Stalingrad'a ve Bastogne'a uzanan dev bir hikaye.
Devamını okuBlue Manchu stüdyosunun BioShock ve System Shock 2 gibi oyunlardan esinlendiği yeni oyunu Void Bastards geçen ay duyurulmuştu. Oyunun başındaki isim Irrational Games'in kurucularından Jonathan Chey olunca bu oyunu da hemen radarıma aldım açıkçası.
Oyunun kendi has grafik tarzı ve bol renkli yapısı eminim sizin de dikkatinizi çekmiştir. Ekibin DualShockers'a verdiği röportajda ise bu konuda ilginç bir nokta göze çarpıyor. Rogue Legacy gibi oyunları oynadıysanız biliyorsunuzdur, oyuna her başladığınızda karakteriniz farklı bir kişisel özelliğe sahip olur ve bu da tüm oyunu değiştirir. Void Bastards'ta da aynı durum var ve bu kişisel özelliklerden biri de "renk körlüğü". Normalde insanlar renk körü olduklarında bazı renkleri ayırt edemiyor ama oyunda bunu biraz daha farklı yansıtmışlar; renk körü bir karakter yarattığınızda oyun dünyası tamamen gri tonlara bürünecek. Bu kadar renk ayrımı olan, renklerin ön planda olduğu bir oyunu gri tonlarda oynamak çok ilginç olacaktır muhtemelen.
Chey "bu özelliğe sahip olduğunuzda hangi kapıların kilitli, hangilerinin açık olduğunu anlamak aşırı zor oluyor, çünkü açılabilir kapıları göstermek için yeşil kapı panellerini, kilitli olanları göstermek için ise kırmızı kapı panellerini kullanıyoruz" demiş.
Void Bastards 2019 yılının başlarında PC ve Xbox One için çıkacak.