Kendine has şirin-grotesk bir tarza sahip başarılı bağımsız oyun yapımcılarından Edmund McMillen'ın Şubat ayında duyurusunu yaptığı The Binding of Isaac: Rebirth'ün DLCsi Afterbirth'ü duyurmuştu. En sonunda DLCnin çıkış tarihi yayınlanan bir teaser ile belli oldu: 30 Ekim.
Edmund McMillen, Afterbirth'ün çok büyük bir DLC olduğunu söylüyor. Gelin DLC'nin oyuna ekleyeceklerine bir bakalım söylediklerinde haklılık payı var mı.
* 100 saatten fazla oynanış süresi (her şeyi tamamen açabilmek için)
* Ödül ve risk üzerine yoğunlaşan farklı sonların ve son boss'un olduğu yeni bir oyun modu: Greed Mode.
* Oyuncuların skorborda girmek için en yüksek puana ulaşmaya ya da en kısa bitirmeye çalıştıkları günlük koşular.
* 10 yeni challenge
* Çok geniş ya da çok ufak seçeneklerin ilave edildiği 1000'den fazla yeni oda
* Yeni bir oynanabilir karakter: Lilith
* 120 yeni eşya. Bu sayı pil, bomba ve kart gibi buluntularla 525'e çıkıyor.
* O bölgeye has düşmanların, görsel temanın ve sürprizlerin olduğu 4 alternatif bölüm
* Yeni bir seed kodu kombo sayfası ve tonla yeni seed kodu
* Genişletilmiş soundtrack
* Tuzak odaları ve ender dolapların olduğu yeni oda tipleri
* Genişletilmiş ve güncellenmiş arayüz sistemi
* Tonla yeni gizli dönüşüm
* 8 yeni boss ve 25'ten fazla yeni düşman
* Güncellenmiş yeni kombo sistemi
* 20 milyon co-op bebeği
* Yeni başarımlar ve fazlası
Evet, içerik böyle. Kimler saatlerini Afterbirth'e harcayacak? Elleri görelim.