The Last of Us Part 2'nin yönetmenlerinden Anthony Newman, oyundaki ilginç bir mekanik hakkında bilgiler verdi: buna göre oyunda Ellie, diğer insan ve yaratıkların kalp atışları olacak ve bu kalp atışları karakterin içinde bulunduğu duruma göre farklılık gösterecek.
Oyun bu sayede karakterlerin fiziksel ve duygusal durumlarını daha iyi yansıtmayı hedefliyor.
Newman, Ellie koştuktan sonra dinlenmek için yavaşladığında nefes nefese kalacağını, bunun da arka planda kalp atışının yükselip alçalmasının bir sonucu olduğunu söylüyor. Newman'ın söylediğine göre oyun farklı koşullarda farklı nefes alma sesleri üretecek ve böylece oyuncular da etraflarındaki karakterlerin durumları hakkında işitsel olarak da fikir sahip olabilecekler.
"Kalp atışlarınız koştuğunuz zaman, yakın dövüşe girdiğiniz zaman, hasar aldığınız zaman, etrafta düşmanlar varken hızlanacak" diyor Newman. Çıkardıkları nefes seslerine göre Clicker ve insanların içinde bulundukları durumu daha iyi anlayabilecekmişiz.
> Naughty Dog, The Last of Us Part 2'de Multiplayer Olmama Sebebini Açıkladı
Elbette bunun oyuna ne kadar katkısı olabileceğini ancak oyun çıktığında göreceğiz ama kulağa basit gibi gelse de oldukça yenilikçi bir mekanik olduğunu da kabul etmek lazım.
The Last of Us Part 2, PlayStation 4'e özel olarak 21 Şubat 2020'de çıkacak.