The Witcher 3: Wild Hunt’ta Göreve Boğulacağız

Piksel başına düşen görev oranı nedir yahu?

Şu ana kadar, takipçilerini herhangi bir mevzuda hayal kırıklığına uğratmamış olan CD Projekt RED (Bu sefer doğru yazdım, hıh!), The Witcher 3 ile ümüğümüze kadar göreve boğacakmış bizi.

Oyun yönetmeni Konrad Tomaszkiewicz (Telaffuzla uğraşmayın, transit geçin) bu olay için özel bir terim bile ürettiklerinden bahsediyor.

“Piksel başına düşen görev oranı (Bu laf için patent almalıyız!) insani sınırlar içinde olabilecek en üst seviyede.”

Görev yazımına ve tasarımına bolca yeni insan aldıklarını ve yan görevlerin bile oyunla ahenk içinde gitmesi için çabaladıklarını belirten Tomaszkiewicz, klişelerden ya da birbiri ile aynı içeriklerden uzak durmaya odaklandıklarını söyledi. Tüm karakterlerin geçmiş hikayeleri olduğunu, yaşadıkları dünya ile bir bütün olduklarını da yine sözlerine ekledi.

Karakterlerin gerçekliğine bu kadar takılmalarının sebebi, bu şekilde hikayeyi daha duygusal, daha anlamlı hale getirmekmiş. Yine açık dünya seçimi, sözlerine bakılırsa bu politikayı desteklemek adınaymış.

The Witcher 3: Wild Hunt 2014 yılında PC, Xbox One ve PS4 için yayınlanacak. O zamana kadar vücuda yapışan zincir zırhıyla Geralt’a bakabilirsiniz bol bol.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum