Thief'in Derdi Başka

Yapımcılar oyunun multiplayer cephesi hakkında konuştu

Geçtiğimiz yılın ikinci yarısında yayınlanan Dishonored için şu tarihe kadar her şey mükemmeldi. Müthiş bir sanat çalışmasının yanında hikayesi ve oyun dinamikleriyle pek çok ödülün de sahibi oldu. Thief yapımcılarında Stephane Roy bugün vermiş olduğu röportajda hem oyun hakkında yeni bilgiler verirken hem de oyunun Dishonored'la olan benzerliklerine dair açıklamalarda bulundu.

Öncelikle herkesin merak ettiği multiplayer cephesine deyindi Stephane Roy. Beklendiği gibi çoklu oyuncu moduna dair planlarının olmadığını belirtirken, bazı online elementler yer alacağını söyledi. Amaçlarının güçlü bir tek kişilik senaryo ile oyuncuların karşına çıkmakmış. Hatta çoklu oyuncu modu ile ilgili büyük bir baskının olduğunu ancak ekibin tek kişilik senaryoya odaklanmasını istediğini belirtti Stephane Roy.

Oyunun tasarımcılarından Daniel Windfeld Schmidt Dishonored'ın gerçekten iyi iş çıkardığını ve güzel bir oyun olduğu konusunda hem fikir. Özellikle Dishonored'ın sanat çalışmasını çok beğenmişler ve şehrin verdiği duyguya bayılmışlar ancak bu iki oyunun yolların bir yerde ayrılıyor.

Dishonored intikam duygusu üzerinde ilerlerken oyunun hikayesine pek çok mistik güç de eklenmiş. Ayrıca bu güçleri çeşitli şekillerde karıştırmak mümkün oyunda. Oysa yapımcılar Thief'in sadece çalmak üzerine kurulu bir oyun olduğunu söylüyorlar. Kendinizi tam bir yan kesici hissedeceksiniz. Gerçek insanlar ve gerçek bir dünya yaratmaya da büyük önem vermişler.

"Tamam, benzerlikleri var çünkü ilham kaynakları aynı ancak Thief tamamen farklı bir oyun" diyor yapımcılar.

 

Thief alt

YORUMLAR
Parolamı Unuttum