Türkiye'nin Yeni Sosyal Medyası Scorp

Türkiye'den ilgi çekici bir girişim

Çağımızda sosyal medyaların kullanımı bağımlılık derecesine ulaşmışken, Türkiye'den gayet farklı var parlak bir fikir çıkmış durumda.

Kısa zamanda oldukça ilgi çekici hale gelen Scorp'un en büyük özelliği videolu bir sözlük olması oluyor. Gündemdeki başlıkları popüler sözlüklerde hali hazırda kullanılan yazı ile yorumlamak yerine Scorp'da videolu olarak yorumluyorsunuz. Sadece 2 üniversite öğrencisi ile başlayan bu macera geliştiricilerin söylediklerine göre 300 kişilik bir kocaman ekibe kadar ulaştı.

Şubat 2015'de mağazaya girmesiyle 103.000 gibi azımsanmayacak bir kullanıcı kitlesine ulaşan Scorp, şu anda 40'dan fazla üniversiteli öğrenci kulübüyle partnerlik anlaşmasına vardı. İlgili uygulamanın mağaza sayfasına buradan ulaşabilirsiniz

YORUMLAR
Parolamı Unuttum