Vodafone Freezone ve Riot Games Güçlerini Birleştirdi!

Vodafone Freezone, League of Legends'ın Türkiye Şampiyonluk Ligi'ne isim sponsoru oldu!

Geçen yıl Türkiye’nin önemli eSpor takımlarından BAUSuperMassive eSports ile iş ortaklığı yapan Vodafone, sektördeki ikinci yılında, dünyada 100 milyonu aşkın kullanıcısı bulunan online oyun firması Riot Games ile işbirliğine giderek League of Legends Türkiye Şampiyonluk Ligi’ne ismini verdi.

Riot Games’in Türkiye’de eSporda isim hakkı verdiği ilk firma olan Vodafone, genç oyunseverler için sunduğu paketlerin içeriğini ve ismini de değiştirdi. Yenilenen “Vodafone FreeZone Gamer Paketleri”nde internetinizden yemeyen YouTube ve Playz faydalarının yanı sıra ininal sanal kart üzerinden 10 TL hediye de bulunacak. Ayrıca, her ay sürpriz hediyelerle oyunculara farklı deneyimler yaşatılacak.

Riot Games Türkiye Ülke Müdürü Bora Koçyiğit;

“Riot Games olarak, son 6 yılda eSporu Türkiye'de kurumsal, organize ve profesyonel bir spor dalı haline getirdik. Oyuncuları bir araya getiren büyük çaplı organizasyonlar düzenledik. eSporda bizi dünya arenasında temsil eden, bayrağımızı dalgalandıran şampiyonların yetişmesine aracı olduk. Bu süreçteki başarıda, aldığımız aksiyonlar kadar, gerçekleştirdiğimiz stratejik işbirlikleri de önemli rol oynadı. Dünya çapında geleceğin trendlerini ve aktivitelerini bugünden değerlendirmeye açık bir vizyon ve bakış açısıyla hareket eden bir marka olması açısından da Vodafone’la gerçekleştirdiğimiz bu işbirliğini çok kritik buluyoruz. Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi adı altında yoluna devam edecek olan ülkemizin ilk ve tek profesyonel eSpor lig organizasyonu, bu yol arkadaşlığı ile daha büyük bir gelişim potansiyeline sahip olacaktır. İş ortağımız gibi bizler de sponsorluğu sadece belli bir maddi katkının belli kurumlar arasında pay edilmesi olarak görmüyoruz. Bugünün kurumsal dinamikleri çerçevesinde hem eSpor sektörünün hem de League of Legends ekosisteminde aktif olan tüm bileşenlerin, bu iş ortaklığıyla geleceğin endüstriyel standartlarına daha hızlı adapte olacağını düşünüyoruz.” dedi.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy ise, şunları söyledi:

“Tüm Türkiye’ye ulaşan bir marka olarak, spor yatırımlarımızda geniş kitlesel katılımlı spor dallarına odaklanıyoruz. Maraton ve futbolun ardından spor yatırımlarımızın arasına geçen yıl eSporu da kattık. eSpor, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızla büyüyen bir pazar. Vodafone FreeZone olarak, eSpor pazarını, genç abonelerimize gençliklerini özgürce yaşama imkânı verecek yeni bir yatırım alanı olarak görüyoruz. Bu doğrultuda geliştirdiğimiz oyun paketleriyle tutku alanı eSpor olan gençlere pek çok ayrıcalık sunuyoruz. Geçen yıl BAUSuperMassive eSports ile iş ortaklığı yaparak gençlere birçok fayda sunduk. Bu süreçte yaptığımız kampanyalar ve tanıtımlar ile 14 milyon gence ulaştık. Bu yıl ise daha kapsamlı ve daha büyük bir ikinci adım atarak, ülkemizde profesyonel ligi olan tek oyun League of Legends’ın kış ve yaz mevsimi liglerine isim sponsoru olduk. eSpor alanındaki bu yeni işbirliğimizle tüm ekosistemi kapsayarak, sektöre sunduğumuz katkıyı ve faydayı büyütmeyi hedefliyoruz. Son bir yılda yaklaşık 5 milyon TL’lik yatırım yaptığımız eSpora toplam desteğimizin, önümüzdeki 5 yılda 30 milyon TL’ye ulaşmasını planlıyoruz.”

Dünyada ve ülkemizde eSpor verilerine baktığımızda Türkiye’de 30,8 milyon oyuncu var ve oyun pazarının ortaya çıkardığı gelirler 773,9 milyon dolara ulaşmış durumda. League of Legends Türkiye Büyük Finali’ne her yıl yaklaşık 12 bin izleyici katılıyor. Geçtiğimiz sezon, final maçını 1 milyondan fazla kişi internetten ve canlı yayınla televizyon ekranlarından izledi.

Bu veriler ışığında Vodafone ve Riot Games iş birliği eSpor hayranları için daha güzel gelişmeleri beraberinde getirecek gibi duruyor.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum