Watch Dogs 2'de Sürüş Mekanikleri Değişiyor

San Francisco belediyesi üzgün

Ubisoft’un bir ay kadar önce ağzındaki baklayı çıkararak oyuncularla paylaştığı Watch Dogs 2’den yeni bilgiler geldi.

İlk oyunun üstüne birçok şey koyduğunu ve birçok şeyi de değiştirdiğini sürekli söyleyen Ubisoft Montreal yeni açıklamasında sürüş mekaniklerine değindi.

Stevivor’a röportaj veren oyunun yapımcılarından Dominic Guay şu sözleri sarf etti:

“Fizik konusunda uzman olmadığımdan çok detaya giremeyeceğim. İlk oyundaki sürüş mekaniklerinde simülasyona dayalı bir fizik sistemi bulunuyordu. Arabaya ateş açanlar, heyecanlı takipler gibi olayları işin içine girdiğinde de oyuncular kontrolü kaybediyordu, ki bu da eğlenceyi öldüren etmenlerden biri.”

İkinci oyunda bu durumu değiştirdiklerini belirten Guay artık sürüş mekaniklerinin daha ulaşılabilir, arcade bir tarzda olduğunu belirtti.

“Test yaptırdığımız oyuncular daha ilk dakikalarda araçla çılgınca hareketler yapabiliyor. Tabii bu hiç derinlik olmadığı anlamına da gelmesin. Uç noktalarda hareketler yapabilme imkanına sahip olsanız da bunları yapmak sizin elinizde.”

Tüm bunların yanında ilk oyundaki bir parçanın korunduğundan da bahsedildi. Guay’in yaptığı açıklamaya göre ilk Watch Dogs’taki her aracın kendine özgü stili olması özelliği ikinci oyuna da taşınmış.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum