Control'ün Yönetmeni, DLC, Mikro Ödeme, Oyun Süresi Gibi Soruları Yanıtladı

Control kimde?

Remedy Entertainment'ın en yeni oyunu Control duyurulduğu günden beri merak uyandıran isimlerden biri ama şimdiye kadar oyun hakkında çok da fazla detaya sahip değildik. Game Informer dergisi yeni sayısında Control'ü kapak yapıyor ve artık gelenekselleştirdikleri üzere kapak için seçtikleri oyunun önde gelen isimlerine art arda neredeyse 100 soru soruyorlar. Control'ün oyun yönetmeni Mikael Kasurinen de 100 değilse de 94 sorudan nasibini almış. Bu sorulardan bazıları eğlencesine sorulan sorular olsa da, aralarında önemli olabilecek detaylar da çıkabiliyor.

Wccftech sitesi Mikael Kasurinen'in verdiği cevaplardan ön plana çıkanları listelemiş ve bu sayede oyun süresinden mikro ödemelere, Xbox One / PS4 Pro geliştirmelerinden hikayeye kadar çeşitli detaylar hakkında bilgi sahibi olmuş oluyoruz. Buyurun, önemli noktaları siz de aşağıda okuyabilirsiniz:

  • Tüm oyun The Oldest House ismindeki tek bir mekanda geçecek ama bu mekan 'karmaşık ve sürekli değişen' bir yapıya sahip olacak.
  • Oyunda yetenek ağacı var ve kazanabileceğiniz yeteneklerden birisi de insanları fırlatmak.
  • Oyun dünyasında dağılmış halde ses kayıtları bulunacak (bunlar muhtemelen Bioshock ve benzerlerinde olduğu gibi olaylar hakkında geriplan bilgisi verecekler)
  • Control'de çok oyunculu mod yok.
  • Oyunun süresi oyuncuya bağlı olacak (kesin bir cevap vermekten kaçınmış Kasurinen)
  • Farklı türde toplanabilir öğeler olacak.
  • Oyunda cephane sıkıntısını yaşayamayacağız.
  • Control'de farklı zorluk seviyeleri olmayacak, tek zorluk seviyesi var.
  • New Game+ yok. Bu da tekrarlanabilirliği azaltacak bir detay.
  • En azından çıkış itibariyle Fotoğraf Modu düşünülmüyor ama sonradan eklenebilir.
  • Siper sistemi otomatik olarak gerçekleşecek.
  • Oyun kesinlikle lineer değil.
  • Control'de uçmak, Anthem'de uçmaktan daha rahat olacak.
  • Hikayede çok büyük sürprizler var, ağzımız açık kalacakmış.
  • Silahları geliştirmek mümkün olacak.
  • Oyunda oturup TV izleyebileceğiz.
  • Control'ün görsellerinde Kubrick'den ilham alınmış. Şekiller ve biçimler büyük anlam taşıyacak.
  • Oyun bir korku oyunu değil ama içerisinde korkutucu öğeler yer alacak.
  • Control için DLC düşünülüyor.
  • Oyunda kesinlikle mikro ödeme bulunmayacak.
  • Remedy, PS4 Pro ve Xbox One X'in gücünden sonuna kadar faydalanmak istiyor.
  • Oyundaki bulmacalar zor değil, ama aralarında oldukça tuhaf olanlarla karşılaşacağız.

94 sorunun tümünü aşağıda izleyebilirsiniz:

Game Informer ay boyunca Control hakkında yeni bilgiler paylaşmaya devam edecek. Bize Alan Wake, Max Payne gibi oyunlar sunmuş olan Remedy'nin bu en yeni oyununu merakla beklemek için yeterince sebebimiz var gibi, siz ne dersiniz?

YORUMLAR
Parolamı Unuttum