Dying Light 2'nin İçeriği Tek Oynanışta Görülemeyecek Kadar Çokmuş

Bizce sorun yok, tek derdimiz bu olsun :)

E3 2018'de Dying Light 2 duyurusu dikkat çekmeyi başaran duyurulardan birisi olmuştu. Özellikle, tercihlerin oyun dünyasına doğrudan etkileri olacağını gösteren detaylar ilgi çekiciydi.

Oyunda Chris Avellone'un dokunuşunun etkilerini hissedeceğimize işaret ediyordu gösterilen tercih ağacı. Sözün özü, hikaye akışında gayet güzel bir çeşitlilik sunulacağı görülüyor. Ama bunun bir yan etkisi de söz konusuymuş yapımcıdan gelen açıklamaya bakılırsa, o da oyunun sunduklarının tamamını ilk bitirişinizde göremeyecek olmamız. Tek derdimiz bu olsun, değil mi ama :)

Dying Light 2'nin yapımcısı Kornel Jaskula, GamesRadar'a verdiği röportajda, oyunda çok farklı hikaye akışları, farklı yollar olduğunu ve halihazırda bunların sayısın tam olarak kendilerinin de bilmediğini söylüyor :) Dying Light 2'de ana hikaye veya yan görevlerde bazı önemli karar anlarına denk geleceğiz ve bu anlarda vereceğimiz tepkinin, alacağımız kararın şehrin yapısı, oyun dünyasıyla etkileşimimiz, şehirde yaşayanlar ve oyunda karşımıza çıkabilecek fırsatlar üzerinde etkileri olacak.

Bunu sağlayabilmek ve oyun dünyasında dolanırken oyuncuları oyalayabilmek için Techland çok fazla içerik üretmek durumunda kalmış. Jaskula, "Ürettiğimiz içerik o kadar çok ki, neredeyse birkaç oyun geliştiriyormuş gibiyiz. Oyunu, bazı oyuncuların kimi içerikleri hiç görmeyecekleri bir şekilde tasarlamış olduk ve bunu çok da dert etmiyoruz" diyor. Çünkü, oyuncuların oyunu tekrar oynamak ve bu sayede kaçırdıkları detayları görmek isteyeceklerine inançları tam.

Umarım anlatıldığı kadar keyif veren bir oyun çıkar karşımıza. Oyun ile ilgili önümüzdeki günlerde gelecek yeni haberleri merakla bekliyoruz. Takipteyiz.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum