Sekiro'nun Level Sistemi Souls Oyunlarından Bir Hayli Farklı Olacak

Sekiro'dan taze bilgiler

Game Informer dergisinin bu ayki kapak konuğu Sekiro: Shadows Die Twice ve bu sayede oyunla ilgili yeni detayları öğrenmeye başlayacağız. İşte bunlardan biri de oyunda karakter gelişiminin nasıl olacağı. Sekiro: Shadows Die Twice'ta karakterimizin gelişimi Soulsborne oyunlarında alıştığımızdan çok daha farklı olacak.

Souls oyunlarında topladığımız ruh veya kanlarla güç, hüner, zeka gibi özellikleri yükseltiyor ve her seferinde bir level atlamış oluyorduk. Silahlar ve yetenekler de doğrudan bu özelliklerle bağlantılı olduğu için örneğin gücümüzü arttırınca silahımızın verdiği zarar da artıyordu. Sekiro'da ise ilerleme yetenek ağaçları sayesinde yapılıyor. Topladığımız deneyim puanlarıyla farklı ağaçlara yatırım yapabilecek, farklı yetenekler açabileceğiz. Mesela bir ağaç ninja yeteneklerine odaklanmışken, bir diğeri kılıca, bir diğeri ise protez kola odaklanmış olacak. Yani bu bakımdan Sekiro'nun biraz daha Nioh havasına yaklaştığını söylemek mümkün, oradaki yetenek ağaçlarına benzer ağaçlar karakterimizin gelişimine doğrudan etki edecek.

Bu yetenekleri açmak için sadece deneyim puanı toplamamız da gerekmeyecek, mesela bazı yetenekler oyun dünyasında belli bir eşyayı bulduğunuzda açılacak. From Software bu sayede oyunun rol yapma havasını güçlendirmeyi hedefliyor, yani ninja olarak oynamak istiyorsak buna yönelik ilerlemeye çalışacağız gibi.

Ayrıca yine Soulsborne oyunlarından farklı olarak deneyim ve para birimi iki farklı şekilde sunulacak. Soulsborne oyunlarında örneğin topladığımız Ruhlarla hem level atlayabiliyor, hem eşya satın alabiliyorduk. Yani tek bir 'para birimi' vardı. Sekiro'da ise düşmanları öldürdüğümüzde hem deneyim, hem de para kazanacağız; ikisinin de kullanım alanları farklı olacak.

Sekiro: Shadows Die Twice, 22 Mart'ta PC, PS4 ve Xbox One için çıkacak.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum