Naughty Dog'da çevre tasarımcısı olarak görev yapan Anthony Vaccaro, Twitter'dan paylaştığı mesajda yapımı tamamlanan ve altın statüsüne ulaşan The Last of Us Part 1'in hiç crunch gerektirmediğini söyledi.
2010'dan beri Naughty Dog'da çalışan ve Uncharted 3, The Last of Us, Uncharted 4, Uncharted: Lost Legacy ve The Last of Us: Part 2 gibi oyunlarda ismi bulunan Vaccaro şöyle diyor:
"Birden çok stüdyoda geçirdiğim 13 yıllık kariyerim boyunca ilk kez bir oyunu bitirmek için crunch yapmamız gerekmedi. Bu iyi hissettiriyor, çok iyi hissettiriyor. Özellikle de TLOU2 ile aynı kalite çıtasına eriştiğimizi düşünürsek. Daha çok işimiz var ama stüdyoyu daha sağlıklı hale getirmek için yapılan büyük değişikliklerden gurur duyuyorum."
Bir oyunu belirlenen tarihe yetiştirmek için haftalar ve bazen aylar boyunca fazla mesai yapma olayına crunch deniyor ve bu oyun sektörünün en büyük sorunlarından biri olarak kabul ediliyor. Geçtiğimiz yıllarda Naughty Dog'da bunun büyük bir problem olduğuna dair makaleler yayınlanmış, ortak başkan Neil Druckmann da bunu çözmek için ellerinden geleni yapacaklarını açıklamıştı.
Naughty Dog önümüzdeki haftalarda The Last of Us Part 1 Remake'i geniş çaplı olarak tanıtacak.
Oyun PS5 için 2 Eylül'de çıkacak, PC için çıkış tarihi ise daha sonraki bir zaman.
Seneryo hazır, motor hazır, animasyonlar hazır, sesler hazır babasına kadar her şey hazır. Bu normal, yeni oyunlarında asıl bunu demeleri gerek.