The Stone of Madness’ın Çıkış Tarihi İlan Edildi

Ocak ayında geliyor

The Game Kitchen, Blasphemous serisiyle oyun severlerin beğenisini kazanan bir stüdyo odu diyebiliriz. Doğal olarak sıradaki oyunları da merak ediliyor. Bu merakımızı birkaç ay sonra giderebileceğiz. The Stone of Madness’ın çıkış tarihi bir fragman eşliğinde ilan edildi:

The Stone of Madness, geliştiricilerinin tanımıyla “18. yüzyıl İspanya’sında bir manastırda geçen, gerçek zamanlı taktiksel bir gizlilik oyunu”. Görsel yönüyle dikkat çekebilecek bir oyun, Goya’nın eserlerinden ilham alan grafiklerle geliyor. Oynanış kısmındaysa bizleri taktik strateji türünde bir oyun bekliyor. İsminden de anlaşılabileceği gibi akıl sağlığı da (veya delilik de diyebiliriz) önemli bir rol oynayacak oyunda.

The Game Kitchen’ın tarz değişikliğine gittiği görülüyor. Bu değişiklik nasıl bir sonuç doğuracak bakalım. The Stone of Madness, 28 Ocak 2025’te bizlerle olacak. Dört gözle bekliyoruz, yakından takipteyiz.

YORUMLAR

Steam, Satın Aldığımıza Oyunlara Sahip Olmadığımızı Hatırlatmaya Başladı

Lisans için para veriyorsunuz, oyun için değil

Steam, Satın Aldığımıza Oyunlara Sahip Olmadığımızı Hatırlatmaya Başladı

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Parolamı Unuttum