Ubisoft Skull & Bones'tan Çok Umutlu: "Bu Assassin's Creed'in Bir Yan Oyunu Değil"

Firma Skull & Bones'un hit olacağına kesin gözüyle bakıyor

Ubisoft'un E3 2017'deki en büyük sürprizlerinden biri olan Skull & Bones'un fragmanını izlerken açıkçası Assassin's Creed'den esinlendiğini düşünmüştüm ve bu konuda yalnız olduğumu da sanmıyorum. Sonuçta oyunun geliştiricisi olan Ubisoft Singapore, Assassin's Creed III ve Black Flag'daki deniz savaşlarını yaratan firma. Ama işte tüm bağlantı bu kadar, çünkü firma Assassin's Creed ile birlikte anılmayı istemiyor ve oyunun bağımsız bir fikri mülk olduğunu üstüne basarak ifade ediyor.

Zaten oyunun bir Assassin's Creed yan oyunu olarak sunulmamış olmasının sebebi de bu. Sonuçta oyunun isminde Assassin's Creed geçse belli seviyede başarı zaten garanti olurdu, ama bunun yerine daha önce hiç duyulmamış ve hiçbir seriyle bağlantısı olmayan bir isimle karşımıza çıktı Skull & Bones.

Gamespot, Ubisoft Singapore'un yönetim müdürü Olivier de Rotalier ve Ubisoft'un CEO'su Yves Guillemot ile röportaj yapma imkanı bulunca ilk iş olarak işte bunu sormuş. de Rotalier "Assassin's Creed IV: Black Flag'ın ardından korsanlık temasında kalmak, ama ortaya daha büyük ve daha güçlü bir oyun çıkarmak istedik. Ekibimiz teke tek deniz savaşları içeren bir prototip yarattı ve sonuç oldukça eğlenceli, ama Assassin's Creed'in yapmak istediğinin de aynı ölçüde dışındaydı. Biz de Skull & Bones'un Assassin's Creed'den tamamen bağımsız, yepyeni bir fikri mülk olmasına karar verdik" diyor.

Guillemot da ekibin bu düşüncesini desteklemiş ve Ubisoft Singapore'un bu sayede büyük bir özgürlük alanına sahip olduğunu söylemiş. Nihayetinde yeni bir fikri mülk yaratmak aynı zamanda canları ne isterse onu yaratmak anlamına da geliyor.

Skull & Bones'un Detayları Belli Oldu - Yeni Görseller Yayınlandı

de Rotalier Ubisoft'un Skull & Bones'tan oldukça ümitli olduğunu ve yayıncının oyunu ve markayı önümüzdeki 10-15 yıl boyunca (bu oldukça iddialı bir söylem) desteklemeyi umduğunu söylüyor. "Uzun süre desteklemek istediğimiz ve güçlü mekaniklere dayanan bir oyun yaratıyoruz. Oyunun ana mekanikleri şimdiden oyuncuları uzun zaman başına bağlayacak nitelikte ve bunun daha da uzun süre dayanması için planlarımız hazır". de Rotalier ekiplerinin oyuncuların dikkatini nasıl çekeceğini ve oyuncu sayısının nasıl korunacağını öğrendiğini de sözlerine eklemiş.

Guillemot oyundan bu kadar ümitli olmalarını da somut verilere dayandırıyor. Kendisinin söylediğine göre bugüne kadar hiçbir yeni fikri mülk duyurulduktan sonra bu kadar çok sayıda oyuncu kaydıyla karşılaşmamış (Guillemot, burada Skull & Bones betasından bahsediyor). 

Skull & Bones 2018 sonbaharında PC, PlayStation 4 ve Xbox One için çıkacak.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum