Ubisoft'tan Watch_Dogs Tartışmalarına Yanıt

"Yaptık da bir sorun niye yaptık?"

 Watch_Dogs’un E3 2012’de dibimizi düşüren grafik ayarlarının oyunun görsel olarak kalitesi düşürülmüş son halinde saklı bulunmasının, üstüne mod vasıtasıyla açılmasının ardından, oyuncuların ithamlarına Ubisoft’tan yanıt geldi. Yayınlanan bildiride verilen cevap şu şekilde;

“Geliştirici ekip, her platformdan olabilecek en fazla şeyi almaya kendini adar, yani bizim kaliteyi bilfiil kaliteyi aşağı çektiğimiz fikri başarmak için yola çıktığımız her şeye aykırı. Oyunlarımızı çıkardığımız bütün platformlarda test ediyor ve mümkün olan en yüksek kaliteye ulaşmaya çabalıyoruz.

Evet, PC versiyonu görsel uygunluk, stabilite, performans ve genel oynanış kalitesi gibi çeşitli sebeplerden ötürü kaldırılmış eski ve kullanılmayan bazı render ayarları barındırıyor. Mod yapımcıları genellikle yaratıcı, tutku dolu oyuncular, heveslerini takdir etsek de, bahsi geçen (ve eski ayarları kullanan) mod belli durumlarda göreceli bir biçimde görselliği geliştirmesinin yanında bazı negatif etkilere sahip. Bu etkiler performans problemlerinden, çevreyi okumakta güçlük çektirerek oynanıştan keyif alınmasını önlemeye kadar gidebilmekte ve son vadede oyunun tadını çıkarmayı önleyebilmekte, hatta oyunu dengesizleştirebilmekte.”

Biz de bu açıklamanın ardından mikrofonumuzu sokaktaki vatandaşa yönelttik ve "yav he he" cevabı aldık.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum