Yerli yapım korku oyunlarının peşpeşe duyurulup çıkmasına alışmışken bu kez farklı türden bir yerli yapım haberini aldık.
Art of Guile, bir gerçek zamanlı strateji (RTS) oyunu. Fakat oyuna çeşitlilik kazandırmak için bir takım RYO elementleri de eklenmiş. Örnek olarak seviye atlayan bir ünitenin saldırı, savunma gücünü veya hızını geliştirmek, piyadelere yeni silahlar vermek mümkün olacak. Ünitelerin siper alması, çatışma ve çevresel etmenlerden etkilenip saldırı gücünde zayıflama gibi mekanikler de bulunuyor.
Art of Guile, 2 kişilik Unphysical Machinery ekibinin yaklaşık 2 yıldır geliştirdiği bir oyun. İlginçtir, yapımında alışageldiğimiz Unity ya da Unreal 4 yerine OGRE tabanlı kendi oyun motorunu kullanıyor. Şu an Alpha 6.0 sürümündeki Art of Guile'ın oyun içi görüntülerden oluşan fragmanını aşağıdan izleyebilir, destek olmak için Greenlight ve IndieDB sayfalarına uğrayabilirsiniz. Unphysical Machinery'e şimdiden başarılar diliyoruz.
















