Neden önemli yatırımcılar ve biliminsanları yapay zekaya karşı bizi uyarıyor?
Devamını oku2011 tarihli Dead Island'ın devamı olan Dead Island 2, 2014 yılında duyurulmuştu. İlk duyurulduğunda projenin başında Yager vardı, 2016 yılında bayrağı Sumo Digital devraldı. Bundan dört sene önce ise Dambuster Studios oyunu geliştirmeye tekrardan sıfırdan başladı. Yani bu 9 senelik süre içerisinde oyun üç ayrı geliştirici gördü.
Dambuster'ın baş hikaye tasarımcısı Ayesha Khan ve kreatif direktörü James Worrall, Game Informer'a verdikleri röportajda oyuna dair çeşitli sorulara cevap verdiler ve bunlar arasında yetenek sistemi de vardı.
İlk Dead Island'da her karakterin yetenek ağacı vardı ve bu ağaçlar Dövüş, Hayatta Kalma ve Öfke yetenekleri için üç ayrı dala sahipti. Devam oyununda ise yetenek ağacı değil, yetenek destesi bulunacak diyor Khan.
Yetenek destesi dediğimiz şey her türden farklı yetenekleri temsil eden bir slotlar topluluğu, bu slotlara istediğimiz zaman istediğimiz kartı takıp çıkarabilecek ve yeteneklerimizi değiştirebileceğiz. Örneğin karşılaştığımız boss bir saldırıya karşı dayanıklıysa o slota farklı bir kart takarak avantaj sağlamamız mümkün olacak.
Khan özellikle de kartların çizimlerine bayıldığını, bu kartlarla oynamanın da çok eğlenceli olduğunu söylüyor. Anlık değişimlerin oyunun eğlencesini artırdığı görüşünde.
Dead Island 2 başka bir gecikme, erteleme olmazsa 28 Nisan'da çıkmış olacak.