Final Fantasy VII Remake'in Savaş Sistemi Bayağı Bir Değişecek

Nomura Çok Kişiyi Üzmeye Hazırlanıyor

Final Fantasy VII Remake'in duyurulması son yılların en büyük haberlerindendi şüphesiz.

Ama tabii beklendiği üzere şu an her kafadan bir ses çıkıyor. Kimisi her şeyiyle aslına sadık kalınmasını isterken kimisi yapımcıların daha rahat davranması gerektiğini söylüyor. Başta yönetmen Tetsuya Nomura olmak üzere yapımcılar ikinci yolu tercih etmişe benziyor. Daha önce de zaten "aslını bire bir niye yapalım, öyle bir şey istiyorsanız oyunun elden geçirilmiş hali her platformda mevcut" minvalinde açıklamaları vardı.

Dövüş sistemi hakkında da önceden bir şeyler söylemişti hatta; "Cloud ve Barrett'ın güzel, 3D modellerinin düşmana saldırmak için sıra beklemelerini görmek istemem. Saçma durur. Elbette orada değişimler olacak." demişti şurada yer verdiğimiz röportajında.

Nomura bu kez de OPM UK'e verdiği röportajda "Final Fantasy VII Remake'te büyük çaplı farklılıklar olacak, doğru zaman gelince yapacağımız açıklamaları bekleyin. Ama tabii aynı zamanda oyunu bir shooter'a ya da öyle bir şeye de çevirmeyeceğiz. Yapacağımız değişimler büyük çaplı olacak ama oyunu tanınmaz hale getirmeyecek. Final Fantasy VII: Advent Children'dan ilham alıyoruz ama tabii ekibimizin oradaki modellemeleri kullanmak gibi bir niyeti yok. Çünkü sonuçta farklı bir teknoloji ve Advent Children'ın çıkışının üstünden on yıl geçti."

Hep dediğim gibi "şöyle olmalı böyle olmalı" demektense bırakalım yapımcılar içlerinden gelenleri yapsınlar. Projenin başında güvenilir isimler var sonuçta. Oynayacağımız yeniden yapım orijinalinden farklı bile olsa taş gibi olaağına inancım tam.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum