Hellblade 2'ye Başlayan Xbox Oyuncularının %90'ı Oyunu Bitirmeden Bırakmış

Nasılsa denemesi bedava

Xbox başarımlarını takip eden ve Xbox haberleri paylaşan TrueAchievements sitesi, başarım listelerinden aldığı ilginç bir sonucu paylaştı dün. Buna göre Xbox'ta Senua's Saga: Hellblade II'ye başlayan oyuncuların neredeyse %90'ı oyunu bitirmeden bırakmış.

Oyunun yaklaşık oyun süresinin 7 saat gibi nispeten kısa bir süre olduğunu düşünürsek hikayeyi tamamlamayanların yüksek oranı bir hayli şaşırtıcı.

Oyunun hikayesini tamamladığınızda, yani altıncı ve son bölümü bitirdiğinizde End the Tyranny başarımını kazanıyorsunuz. Çıkışından bu yana yaklaşık iki hafta geçen oyunda, oyuna başlayıp da bu başarımı almamış Xbox oyuncularının oranı %87 olarak gerçekleşmiş. Bu da sadece %13 civarında bir oyuncu kitlesinin oyunun sonunu gördüğü anlamına geliyor.

Steam'de ise durum biraz daha iyi, oyuna başlayan oyuncuların %37'si End the Tyranny başarımını açmış.

Xbox oyuncularının sadece %52'si ilk bossu yenerek The Next Sign başarımını kazanmış. İlk boss'a ulaşmak da yaklaşık olarak 30 dakika ile 1 saat arası alıyor ve zor bir dövüş de değil. Bu da bu istatistikleri daha şaşırtıcı hale getiriyor.

Buradan da oyunu merak edip deneyen ama bir şekilde ya beğenmeyen ya özellikle de açılış kısımlarının depresifliği yüzünden 'şimdilik' oynamaya devam etmeyen oyuncuların sayısının bir hayli yüksek olduğunu anlayabiliyoruz.

YORUMLAR

Yooka-Laylee, Yooka-Replaylee İsmiyle Remaster Oluyor

Remaster haberleri arka arkaya

Yooka-Laylee, Yooka-Replaylee İsmiyle Remaster Oluyor

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Parolamı Unuttum