Helldivers 2, muhteşem bir "dengeleme" güncellemesi daha aldı. Fakat bu kez, tüm oyuncular yapılan değişikliklerden memnun kalacak gibi görünüyor.
İlk olarak görevlere gelen güncellemelerden bahsedeyim. "Sivil Koruma" görevleri (hani şu kapıları açıp sivil gönderdiğiniz) artık çok daha kolay hale gelecek. Çünkü bundan böyle spawn noktaları tesisin hemen etrafında olmayacak. Bu da oyunculara daha fazla nefes alanı sağlayacak. Ayrıca düşük seviyelerde göndermeniz gereken sivil sayısı da epey azaltılmış.
Daha da önemlisi, atmosferik debuff'ların etkilerinin düşürülmüş olması. Operasyonların başlarında gördüğünüz bu debuff'ların süreleri ve etkileri yarı yarıya azaltılmış durumda.
Silahlarda da önemli değişiklikler var. Artık metanın bir parçası olan Arc Thrower'ın stagger efekti artırılmış. Yani vurduğunuz düşmanlar daha uzun süre yerinde sabit kalacak. Bunu dengelemek için de silahın etkili menzili azaltılmış. Anti-Material Rifle'ın gücü artırılmış olsa da bir süre daha bu silahın metaya girebileceğini düşünmüyorum.
Hepimizin biriciği mech'lerimizde de değişimler var. Oldukça güçlü olan mech füzeleri artık sadece direkt vuruşlarda zırh delebilecek. Yani roketlerin artık direkt olarak düşmanınızı vurması gerekiyor.
Bir süredir her şeyi full'lediğim için beni en çok ilgilendiren detay ise seviye sınırının 150'ye çekilmiş olması. Bundan böyle oyuncular, 150. seviyeye kadar yükselebilecek.