Biz ülkece ne zaman çıkacağıyla ilgili tartışmalarımıza devam ederken TaleWorlds de oyunun yapımıyla ilgili çalışmalarına devam ediyor. Ekibin paylaştığı yeni blog yazısına göre oyundaki kaleler geliştirilebilir olacak. Toplamda üç seviye olarak tasarlanan kalelerin savunması seviye ilerledikçe ele geçirilmesi çok daha strateji gerektiren bir yapıya sahip olacak.
"Sistem oldukça basit: kaleler seviye 1’de başlıyor ve maksimum seviyelerine gelene kadar iki kez yükseltilebiliyorlar. Her yükseltme ile kalenin daha uzun olduğu aşağıdaki kale örneğinde olduğu gibi daha yüksek kuleler, savunma makineleri için daha iyi konumlanma; daha geniş birlik düzenleri için kritik noktalarda daha derin duvarlar, kapı kontrol yapısı için daha iyi menzil ve kademeli savunmayı konumlandırma imkanı sağlamaktadır.
Seviye 1 kalelerin kapılarını sadece bir koçbaşı ile yıkmak kabul edilebilir (ve hatta bazı durumlarda tercih edilebilir) bir şeyken, kale iyileştikçe, bu tip basit yaklaşım daha az uygulanabilir olur ve 3. seviyede savunmayı yıkabilmek için tam koordineli bir saldırıya ihtiyacınız olacaktır.
Yine de şimdiye kadar anlatılanlar her durumda bundan ibaret olmayabilir. Tepeye ya da düzlüğe inşa edilmiş bir kale, her yükseltme ile birden çok yönde güçlenirken, göl gibi doğal bir savunma ile birleşmiş bir diğeri genişlemek için yeterli alanı bulamayacak ve her yükseltmede yalnızca kule ve kale duvarlarını yükseltme avantajını kullanabilecektir."
Blog yazısında ayrıca kuşatma kamplarının pozisyonlarının da çok önemli olduğunu vurgulamış. Kulede görevli karakterin kalenin durumuna göre yeteneklerini sergileyememesi söz konusu. Kale inşası yapılırken iki kez düşünmekte fayda var.