Roadhog'un Kancası Üzerinde Yeni Değişiklikler

Roadhog kancayı takacak!

Overwatch oynarken sıklıkla kullandığım cümlelerden birisi "Yoh artık -buraya küfür ekleyin- oradan da çekilir mi -buraya da küfür ekleyin?!".

Alemin zırhsız delikanlı tanklarından olan Roadhog'un kancasından hepimiz biraz çektik. Özellikle duvarın arkasından bizi yakalaması ve heder etmesi yüzünden bayağı bir ağladık. Blizzard bizi duydu ve bu hatayı düzeltti. Fakat düzeltirken kanca ile bir hayli oynadı. Geçen hafta duyurulan özelliklerin üzerine bugün yenileri eklendi.

Öncelikle artık kanca atıldığında eğer duvar arkasında falansanız zincir kırılıyor ve çekilmiyorsunuz. Ama bu özellik çok ince bir hedefi (atıyorum trafik işareti veya sokak lambası) önünüze alsanız dahi işliyordu yani zincir kırılıyordu. Blizzard yaptığı yeni düzenleme ile alakasız ince siperlerin arkasına saklanarak zincirin kırılmasını engelledi

Kancaya nerf beklerken, buff geldi ne umduk ne bulduk modundayız biliyorum. Aslında buna nerf ya da buff demek de saçma olur. Hook olması gerektiği gibi çalışır hale getiriliyor. Şöyle ki bir diğer yeni özellik ile hedef kancaya yakalandığı anda yavaşlayacak. Yani kanca yiyeceğinizi hesaplayarak duvarın arkasında Pharah'ın "E"si ile kaçmaya mı çalıştınız? Kancayı yediniz ve yavaşladığınız için duvarın arkasında istediğiniz zamanda geçemediniz. Bundan böyle artık bu şekilde.

Buna ek olarak Sombra'nın hack geri sayımı 12 saniyeden 8'e düşerken, Ana'nın Biotic Grenade'si ise 5 saniyeden 4 saniyeye indirildi (bu yeteneğin dost hedefleri heal oranının daha önceden yarı yarıya düşürüldüğünü de hatırlatmak lazım).

 

 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum