Viking City Builder, Ray Tracing Kullanan İlk GZS Olacak

Parlak miğferler, yansımalı kanolar

Gerçek zamanlı strateji öğeleriyle işlenmiş klasik şehir kurma oyunu Viking City Builder ile Viking döneminin klasik seferlerini ray tracing eşliğinde oynayacakmışız, oyunun yaratıcısı Roslagen böyle söylüyor. Bu da Viking City Builder'ın bugüne kadar ray tracing kullanan ilk gerçek zamanlı strateji oyunu olacağı anlamına geliyor.

Viking City Builder, Unreal Engine 4 kullanacak ve ray tracing'in yansıma, gölge ve oklüzyon özelliklerini kullanacak. Roslagen, ray tracing kullanımının performans üzerinde olumsuz bir etkisi olduğunu bildiğini ve bu yüzden oyununu DLSS2'yi de destekleyeceğini söylemiş. Bu sayede oyunun performansında %40'lık bir artış gözlemlemişler.

Roslagen birkaç tane de karşılaştırma görüntüsü ve bir de video yayınlamış:

Viking City Builder'ın çıkış tarihi henüz belli değil.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum