KRAFTON, Inc. bugün itibarıyla Bluehole Studio tarafından geliştirilen Dark and Darker Mobile için yeni bir tanıtım fragmanı yayınladı. Fragman, zindan extraction (yağmala ve kaç) oyununun orta çağ esintileri taşıyan low fantasy dünyasına ve Dark and Darker Mobile’ın bu yıl gerçekleşmesi planlanan çıkışından önce Bluehole tarafından mobil sürüme has geliştirilen özelliklere dair aydınlatıcı bir bakış sunuyor.
Bir extraction RPG'si olan Dark and Darker Mobile, oyuncuları zindanların derinliklerine dalmaya ve korkunç yaratıklardan ve diğer oyunculardan gelen tehditleri savuştururken taşıyabildikleri kadar çok hazineyle kaçmaya zorluyor. YouTube'da yayınlanan fragman, Dark and Darker Mobile'daki temel kaçış odaklı oynanışı sergilerken oyundaki bazı yeni özelliklere de ışık tutuyor. Gün yüzüne çıkarılan yeni oynanış detayları şöyle:
- Yüksek seviyeli zindanlar, kendilerine özgü ödüllerle birlikte gelirken en iyi donanıma sahip maceracıların bile yeteneklerini test edecek zorlukta bir “endgame” vadediyor.
- Dark ve Darker Mobile'daki rekabetçi unsurları ortadan kaldıran "Player vs. Environment" (PvE) zindanlar, oyuncuları keşfetmeye, ganimet toplamaya ve karşılaştıkları canavarları ortadan kaldırmaya zorluyor.
- Yukarıdaki konseptin tam tersi olan "Player vs. Player" (PvP) zindanlarındaysa oyuncular, silahlarını zindandaki diğer oyunculara karşı çekerek birbirleriyle rekabet ediyorlar.
- Dark and Darker Mobile oyuncuların zindanlardaki maceralarında kendilerine yardımcı olacak, yapay zekânın yönettiği refakatçiler seçmelerine olanak tanıyan bir Yoldaş (Sidekick) sistemi de sunuyor. Bu güçlü karakterlerin seviyeleri yükseltilebiliyor. Oyuncular ayrıca bir zindana girmeden önce çeşitli güçlendirmeler veren evcil hayvan (pet) sisteminden de yararlanabilirler.
Maceracılar, Dark and Darker Mobile’daki maceralarına şu beş sınıftan birini seçerek başlarlar: Fighter, Barbarian, Rogue, Ranger veya Cleric. Her sınıf kendi silah ve zırh uzmanlıklarının yanı sıra kendine özgü aktif ve pasif becerilere sahip. Oyuncular bir zindana yalnızca iki aktif beceriyle girebilirken pasif beceri yuvalarının sayısı karakter seviyesi yükseldikçe artıyor. Bu esneklik, oyunculara Dark and Darker Mobile’da kendileri için en uygun oynanış tarzını bulma özgürlüğünü tanıyor.
Her yeni zindan keşfinde maceracılar, canavarlarla savaşırken, hazine sandıklarını karıştırırken ve rakiplerinin yolculuklarını “sonlandırırken” yeni ekipmanlar ve ganimetler edinme fırsatını da yakalar. Eşyalar, oyuncuların mağazadaki daha iyi eşyaların kilidini açmak için tamamlayabilecekleri görevler sunan tüccarlardan da satın alınabilmekte. Ekipmanlar, altın ve diğer cevherler kullanılarak yükseltilebilirken, elde edilen öğelerin koleksiyona kaydedilmesi, karakter geliştirme etkilerini daha da artırabiliyor.
KRAFTON, Dark and Darker Mobile'ın 2024 sonundan önce dünya çapında piyasaya sürülmesini hedefliyor. Dark and Darker IP'sinin eğlenceli yapısını devralıp yenilikçi zindan extraction (yağmala ve kaç) deneyimini daha da geliştiren KRAFTON’un amacı türü geniş oyuncu kitlelerine ulaştırmak.