Crytek Ryse'ın QTE Eleşitrisine Yanıt Verdi

Her şey oyunun zorluk seviyesinde bitiyor...

Crytek'in Xbox ONE için hazırladığı Ryse: Son of Rome geçtiğimiz günlerde düzenlenen E3'te görücüye çıkmış ve Kotaku oyunun Quick Time Event (QTE) bölümlerine dair çeşitli eleştirilerde bulunmuştu.

Kotaku Avustralya'dan Mark Serrels, Ryse: Son of Rome'ın bel kemiğini oluşturan QTE bölümlerinde zamanında basmamız istenen tuşları karıştırsak ya da direkt olarak tuşlara basmasak bile aksiyonun devam ettiğini ve karakterin çeşitli kombolarla rakibini saf dışı bıraktığını yazmış, bu durumun son derece rahatsız edici olduğunu belirtmişti. Konu ile ilgili bir açıklama yapan Crytek ise Ryse: Son of Rome'daki dövüş sisteminin birçok seviyeden oyuncu için ulaşılabilir olması adına özel olarak hazırlandığını ifade etti. Bu doğrultuda başlangıç seviyesindeki oyuncuların basit tuş kombinasyonları ile QTE'leri tamamlabileceği söyleyen Crytek, dövüş sisteminin hakkını layığı ile veren oyuncuların ek olarak sağlık, deneyim puanı ve altın gibi ekstra şeyler elde edeceği haberini verdi.

Bunun yanında en yüksek zorluk seviyesindeki Quick Time Event'lerde hangi tuşlara, ne zaman basmamız gerektiğini belirten ibarelerin yer almayacağını açıklayan Crytek, oyuncuların aksiyon sahnelerini karakterin hareketlerini göz önünde bulundurarak kotarmak zorunda olacaklarını da söyledi. 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum