Dark Souls II Direktöründen Açıklama: "Önemli Olan Denge"

“Kolay olacak demedik, telaş yapmayın…”

Bir oyunun yapım ve tanıtım aşamasında hakkında söylenenler aslında birçok şeye dair ipucu verir. Son yıllarda farklı olarak tutmuş ama daha çok kitleye hitap etsin diye şahsına münhasırlığını kaybetmiş birçok seri gördük. Dark Souls II’nin tanıtımlarında oyunun “daha ulaşılabilir” olacağının söylenmesi de fan kitlesini ayağa kaldırmıştı, insanlar oyunun öne çıkan özelliği olan zorluğunun azaltılacağını düşündü çünkü. Bunun üzerine oyunun direktörü YuiTanimura’dan açıklama geldi;

“Bir oyun tasarlarken, insanların oyunu oynamayı bırakmasını sağlayabilecek şeyleri çıkarmaya başlarsam, insanlar fazla zor olduğunu söylediğinde bunu kaldırırsam, ya da yapmanın sinir bozucu olduğunu düşündükleri bir şeyi çıkarırsam sonuçta elimdeki bir oyun olmaz. Denge önemli bir şey, çok bahsedilen zorlayıcı mücadelelerin her ayağını ayarlamaya çok özen gösterdik ve sonuçta oyun genelinde iyi bir dengeye ulaştık.”

“Bu oyunu benim yönetimimdeki oyun olarak karakterize edecek olan en büyük nokta oyunun dengesi olacak. Zorluğundan, aldatıcılığına ve size hissettirdiği sinire kadar çoğu şeyle ben ilgileniyorum. Düşmanların yerleştirildiği yerler, güçlerinin seviyeleri gibi şeyleri ayarlamada çok zaman harcamaya niyetim var ki oyuncu yüzleştiği zorlukların yeteri kadarının üstesinden gelebilsin ve tatmin duygusunu hissedebilsin. Denge bu oyundaki en önemli faktör, bende bunun sağlanmasından ve en iyi detaylara kavuşmasından sorumlu hissediyorum ki Dark Souls II yarattığımız serideki en iyi tecrübeyi yaşatabilsin.”

Oyunun yeni nesil konsollara gelmemesinin nedenini ise “eski neslin hala büyük bir potansiyeli olması ve oyunu oyuncularla olabildiğince çabuk buluşturmak istemeleri” ile açıklıyor. Mart 2014’ü takvimlerimizde işaretledik bekliyoruz.

dark-souls-ii-dengeli-olacak-1

YORUMLAR
Parolamı Unuttum